Quote from Guest on 16 May 2008, 13:02Har hittat en liten tub med punkteringsskum för cykeldäck i affären. Finns det orsaker till att man inte ska använda detta hjälpmedel om man får punka vid t ex en tävling och har dåligt med tid att byta slang?
Har hittat en liten tub med punkteringsskum för cykeldäck i affären. Finns det orsaker till att man inte ska använda detta hjälpmedel om man får punka vid t ex en tävling och har dåligt med tid att byta slang?
Quote from Mattias Johansson on 16 May 2008, 13:12Har testat en gång. Fungerade bra i par minuter sedan small det till och det var jä... kletigt att rengöra däck och fälg :-(. Aldrig mer att jag testar....
Har testat en gång. Fungerade bra i par minuter sedan small det till och det var jä... kletigt att rengöra däck och fälg :-(. Aldrig mer att jag testar....
Quote from Lars Ekegård on 16 May 2008, 16:27Har provat ett par gånger och fått både bra och dåligt resultat, funkar bra med små hål är det för stort så blir det massor av kladd både här och där.
Har provat ett par gånger och fått både bra och dåligt resultat, funkar bra med små hål är det för stort så blir det massor av kladd både här och där.
Quote from Camilla Maunu on 16 May 2008, 23:25Har bara testat på "stort" cykeldäck till en 3växlad citycykel. Då fungerade det superbra. Sen kan det absolut vara lite klistrigt och jobbigt. Sen har jag hört att så fort man tryckt i lite skum så är slangen sabbad.
Har bara testat på "stort" cykeldäck till en 3växlad citycykel. Då fungerade det superbra. Sen kan det absolut vara lite klistrigt och jobbigt. Sen har jag hört att så fort man tryckt i lite skum så är slangen sabbad.