Quote from Guest on 1 May 2012, 17:59Är det nån som vet hur man i Forerunner, Training Center, Garmin Connect eller annat program kan slå ihop pass med varann till ett enda?
Jag började ett pass (startade klockan) och ville sen köra en sparad bana, vilket gjorde att klockan stoppades av sig
Är det nån som vet hur man i Forerunner, Training Center, Garmin Connect eller annat program kan slå ihop pass med varann till ett enda?
Jag började ett pass (startade klockan) och ville sen köra en sparad bana, vilket gjorde att klockan stoppades av sig
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 18:09Mittåt, jag har nu hittat en lösning som jag kan dela med mig av om någon anna har detta problem. Jag exporterade passen som TCX-filer och använde det hemsnickrade programmet som nämns i följande forum: https://forums.garmin.com/showthread.php?t=13784.
Fu
Mittåt, jag har nu hittat en lösning som jag kan dela med mig av om någon anna har detta problem. Jag exporterade passen som TCX-filer och använde det hemsnickrade programmet som nämns i följande forum: https://forums.garmin.com/showthread.php?t=13784.
Fu
Quote from Lisa Bringhed on 1 May 2012, 18:27Bra tips!!! Kommer definitivt behövas. Själv nybliven Garmin-ägare och letar funktioner 🙂
PS Med risk för att låta som en viss annan Polar-förespråkare här på forumet 🙂 Den här funktionaliteten har funnits i Polars PPT minst sedan 2004 när jag skaffad
Bra tips!!! Kommer definitivt behövas. Själv nybliven Garmin-ägare och letar funktioner 🙂
PS Med risk för att låta som en viss annan Polar-förespråkare här på forumet 🙂 Den här funktionaliteten har funnits i Polars PPT minst sedan 2004 när jag skaffad
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 23:35Efter att ha märkt vissa brister med ovan nämnda "script" så har jag forskat och kommit fram med hur man kan slå ihop TCX-filer manuellt själv.
1. Börja med att i en texteditor öppna det första passets TCX-fil, dvs den första i tidsordning. Spara med ett
Efter att ha märkt vissa brister med ovan nämnda "script" så har jag forskat och kommit fram med hur man kan slå ihop TCX-filer manuellt själv.
1. Börja med att i en texteditor öppna det första passets TCX-fil, dvs den första i tidsordning. Spara med ett