Quote from Guest on 31 October 2012, 22:20Kan man i efterhand slå ihop två pass?
Jag hade lagt upp ett pass först, och nu skulle jag ladda in det från klockan och slå ihop men råkade göra fel så det blev två olika pass i stället. Kan man slå ihop dem efteråt? Nu löste jag det genom att kopiera in
Kan man i efterhand slå ihop två pass?
Jag hade lagt upp ett pass först, och nu skulle jag ladda in det från klockan och slå ihop men råkade göra fel så det blev två olika pass i stället. Kan man slå ihop dem efteråt? Nu löste jag det genom att kopiera in
Quote from Camilla Höög on 31 October 2012, 22:30Enklast är att du laddar upp passet från klockan igen och slår ihop det nya passet med det du vill spara.
Det går inte att slå ihop 2 redan registrerade pass.
Enklast är att du laddar upp passet från klockan igen och slår ihop det nya passet med det du vill spara.
Det går inte att slå ihop 2 redan registrerade pass.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 08:56Ok, tack. Ja, jag kom också på att jag kunde ju laddat in det från klockan igen...
Ok, tack. Ja, jag kom också på att jag kunde ju laddat in det från klockan igen...
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 21:19Men hur gör man om man vill behålla kommentarerna som man har fått på den första regisreringen? Jag lyckas inte med det.
Men hur gör man om man vill behålla kommentarerna som man har fått på den första regisreringen? Jag lyckas inte med det.