Quote from Guest on 13 November 2011, 06:16Är det möjligt att slå ihop 2 st redan inlagda pass? Jag har t ex två cykelpass på en dag, till och från jobbet som är inlagda var för sig. Vill slå ihop dem så det blir ett pass om dagen aktivitet typ Cykling - T.O.R jobbet. Passen är importerade från en
Är det möjligt att slå ihop 2 st redan inlagda pass? Jag har t ex två cykelpass på en dag, till och från jobbet som är inlagda var för sig. Vill slå ihop dem så det blir ett pass om dagen aktivitet typ Cykling - T.O.R jobbet. Passen är importerade från en
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 06:26Bra fråga.
Jag har inte sett att det funkar. Jag har själv ett liknande behov. "slå ihop"-funktionen känns inte riktigt färdigutvecklad. Idag verkar den vara mer av karraktären "slå ihop" och "ersätt". 🙁
Bra fråga.
Jag har inte sett att det funkar. Jag har själv ett liknande behov. "slå ihop"-funktionen känns inte riktigt färdigutvecklad. Idag verkar den vara mer av karraktären "slå ihop" och "ersätt". 🙁
Quote from Camilla Höög on 13 November 2011, 20:50Slå ihop går inte på det sätt ni önskar.
Den funktionen som finns idag är mest till för att man ska kunna planera ett pass först och sedan när man genomfört det så slår man ihop datan för det planerade passet med det genomförda.
Slå ihop går inte på det sätt ni önskar.
Den funktionen som finns idag är mest till för att man ska kunna planera ett pass först och sedan när man genomfört det så slår man ihop datan för det planerade passet med det genomförda.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 20:52Det går i POLARs PPT 5.
Det går i POLARs PPT 5.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 14:15De går att slå ihop i Garmin TC.
De går att slå ihop i Garmin TC.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 15:29Då måste du vänta på att satelliterna hamnar i zenit i fjärde kvartalets andra nymåne innan Mårten.
Då måste du vänta på att satelliterna hamnar i zenit i fjärde kvartalets andra nymåne innan Mårten.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 09:21Jag tror att David egentligen jobbar som hemlig agent med industrispionage för Garmin och all dissning bara är rökridå.
Jag tror att David egentligen jobbar som hemlig agent med industrispionage för Garmin och all dissning bara är rökridå.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 10:40Min kompis Garmin gillar morötter o äpplen.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=4825857
Min kompis Garmin gillar morötter o äpplen.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=4825857
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 10:43Varför kom jag att tänka på Karlssons Klister innan jga ens sett länken ....
Varför kom jag att tänka på Karlssons Klister innan jga ens sett länken ....