Quote from Guest on 14 August 2010, 15:20Jag har problem att slå ihop två träningspass som finns i två separata hrm-filer från Polar.
Först laddar jag upp första filen, skriver lite och sparar. Skapar nytt pass, laddar upp fil och får frågan slå ihop. Trycker på slå ihop. Men inte fasen slår de
Jag har problem att slå ihop två träningspass som finns i två separata hrm-filer från Polar.
Först laddar jag upp första filen, skriver lite och sparar. Skapar nytt pass, laddar upp fil och får frågan slå ihop. Trycker på slå ihop. Men inte fasen slår de
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2010, 15:30Nu har jag gjort det hela tio gånger. Det går inte! Lyckades för en vecka sen...
Följer instruktionerna till punkt och pricka. Men inte då...
Nu har jag gjort det hela tio gånger. Det går inte! Lyckades för en vecka sen...
Följer instruktionerna till punkt och pricka. Men inte då...
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2010, 15:33Hur jag än provar alla röriga varianter med kryss och radioknapapr och allt, så får jag inte ihop dom.
det som händer är att den första rundan på 40 km blir överskriven av rundan på 49 km. Hur jag än gör skrivs det över.
Hur jag än provar alla röriga varianter med kryss och radioknapapr och allt, så får jag inte ihop dom.
det som händer är att den första rundan på 40 km blir överskriven av rundan på 49 km. Hur jag än gör skrivs det över.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 15:33Du kan ju alltid slå ihop träningspassen i Polars programvara först. Det går i alla fall smidigt i Polar Precision Performance som jag använder.
Jag antog att du försöker slå ihop passen genom att ladda upp dem till funbeat.
Du kan ju alltid slå ihop träningspassen i Polars programvara först. Det går i alla fall smidigt i Polar Precision Performance som jag använder.
Jag antog att du försöker slå ihop passen genom att ladda upp dem till funbeat.
Quote from Camilla Höög on 14 August 2010, 17:24Funktionen "Slå ihop pass" på Funbeat betyder inte addera passen till varandra utan är mer en "Passet är samma som det så kombinera dessa två pass", dvs. den importerade datan ersätter passet som du slår ihop med och behåller den infon som inte finns i de
Funktionen "Slå ihop pass" på Funbeat betyder inte addera passen till varandra utan är mer en "Passet är samma som det så kombinera dessa två pass", dvs. den importerade datan ersätter passet som du slår ihop med och behåller den infon som inte finns i de
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2010, 17:28Aha, tack för det klargörandet. Då är ju "slå ihop" fullständigt missvisande. Då ska jag genast sluta försöka "slå ihop" nåt som inte kan slås ihops. Borde heta ersätt. Svänska spraket är svärt.
Aha, tack för det klargörandet. Då är ju "slå ihop" fullständigt missvisande. Då ska jag genast sluta försöka "slå ihop" nåt som inte kan slås ihops. Borde heta ersätt. Svänska spraket är svärt.
Quote from Camilla Höög on 14 August 2010, 17:36Absolut, det är flera stycken som har trott att slå ihop betyder just slå ihop. Förstår inte varför 🙂
Ersätt skulle nog vara bättre text på knappen.
Absolut, det är flera stycken som har trott att slå ihop betyder just slå ihop. Förstår inte varför 🙂
Ersätt skulle nog vara bättre text på knappen.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 17:38Uppdatera skulle väl vara ännu bättre om den nu behåller gammal data som inte är med i det nya datat?
Uppdatera skulle väl vara ännu bättre om den nu behåller gammal data som inte är med i det nya datat?