Quote from Guest on 9 April 2011, 18:03Utöver att markera som ointressant, kan man släcka alla olästa inlägg med en och samma manöver?
Utöver att markera som ointressant, kan man släcka alla olästa inlägg med en och samma manöver?
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 18:13Ja, man kan "markera alla förkryssade diskussioner som lästa". Precis brevid "Markera som ointressanta"
Ja, man kan "markera alla förkryssade diskussioner som lästa". Precis brevid "Markera som ointressanta"
Quote from Camilla Höög on 9 April 2011, 22:42Jag har även ett Greasemonkey-skript som gör att man kan markera alla checkboxar med en knapptryckning istället för att klicka på checkboxen i varje grupp för sig:
http://www.nextsource.se/service/userscript/funbeat/check_all_unread/Då blir det 2 tryck
Jag har även ett Greasemonkey-skript som gör att man kan markera alla checkboxar med en knapptryckning istället för att klicka på checkboxen i varje grupp för sig:
http://www.nextsource.se/service/userscript/funbeat/check_all_unread/
Då blir det 2 tryck
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 13:31Tack för svar. Fattade först inte vad det var för knapp "...alla förkryssade..." för jag tittar på diskussionerna från ett annat utgångsläge: har rullgardin med mina grupper på min startsida och går jag till en grupp den vägen uppenbarar sig inga boxar at
Tack för svar. Fattade först inte vad det var för knapp "...alla förkryssade..." för jag tittar på diskussionerna från ett annat utgångsläge: har rullgardin med mina grupper på min startsida och går jag till en grupp den vägen uppenbarar sig inga boxar at
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 19:05Tack Anders A för scriptet!
Problemet med om man har många olästa och kanske har några flaggade dessutom :-(, så är det bara är det som syns och kan bockas i som behandlas. Resterande olästa, som inte får plats att visas, syns ju inte... och behandlas i
Tack Anders A för scriptet!
Problemet med om man har många olästa och kanske har några flaggade dessutom :-(, så är det bara är det som syns och kan bockas i som behandlas. Resterande olästa, som inte får plats att visas, syns ju inte... och behandlas i