Quote from Guest on 11 August 2009, 11:51Hur får jag som administratör veta att nån vill in i en låst grupp som jag sköter? Kommer den förfrågan som ett privatmess?
Hur får jag som administratör veta att nån vill in i en låst grupp som jag sköter? Kommer den förfrågan som ett privatmess?
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 12:01Uppe till vänster på din startsida, där det normalt står "välj innehåll på min startsida" står det istället att någon vill bli medlem i gruppen och rutan är markerat i gult.
Uppe till vänster på din startsida, där det normalt står "välj innehåll på min startsida" står det istället att någon vill bli medlem i gruppen och rutan är markerat i gult.
Quote from Magnus Gelang on 11 August 2009, 12:05Aha, tack, då ska jag hålla koll där 🙂
Aha, tack, då ska jag hålla koll där 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:24Hoppas det är ok att jag hoppar in här.
Jag råkade klicka på "avslå" istället för godkänn när jag skulle godkänna en person till en sluten grupp. 🙁 Hur gör jag nu?
Hoppas det är ok att jag hoppar in här.
Jag råkade klicka på "avslå" istället för godkänn när jag skulle godkänna en person till en sluten grupp. 🙁 Hur gör jag nu?
Quote from Fredrik Olsson on 12 August 2009, 15:47Åsa T < Du får vända dig till Olle (sajtägaren) och be honom ta bort avslaget då det ligger kvar. Sedan får den som du avslog inträdet på söka nytt tillträde i din låsta grupp.
Åsa T < Du får vända dig till Olle (sajtägaren) och be honom ta bort avslaget då det ligger kvar. Sedan får den som du avslog inträdet på söka nytt tillträde i din låsta grupp.