Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSlottsturen i Skåne 2011?
You need to log in to create posts and topics.

12

Hejsan,

Är det någon som vet om det blir någon slottstur i Skåne i år?

Har tidigare år inte kunnat delta p.g.a. allergi (den har legat när det varit som värst för mig) men i år verkar jag fått medicin som verkar så nu vill jag med om den blir av.

/Mark

Jag vill också gärna med, behövs lite distans i grupp inför vättern..

Det var precis det kände att jag också behövde :-).

Det var med en virrpanna på liggcykel för ett par år sedan. Det var ingen höjdare när han vinglade runt inne i klungan.

Aj fasen, det är så klart ingen höjdare, särskilt inte för en annan som vill öva upp klungkörningsfärdigheten lite mer. Ska se till att jag kommer ut med klubben under våren.

Slottsturen hade varit trevlig dock eftersom den går några vändor över Rommelås

Jag kör liggcykel själv, men försöker inte blanda mig in i klungan.
Min cykel är för låg för att vara till någon nytta där.

Om jag haft en högre liggcykel kunde den nog gjort lite nytta, men då krävs att de andre inblandade är vana vid att ha en liggcyk

Jag bara undrar var denna slottsturen går och när i sådana fall hade ni tänkt att köra den?

Jag var ute och cyklade mycket med min sambos son innan tills att han blev alldeles för bra för mig, så tyvärr hänger jag inte med i hans tempo längre... Så det

Jag tror att det var meningen att Cyklisten skulle sköta det när Anders lämnade över. De verkar inte ha ordnat den i år.

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=638980

Okej det var ju tråkigt att höra... Men finns där annars någon nere i malmö/staffanstorp/lund trakten som har lust att sticka ut någon gång och bara rulla lite? Behöver komma igång med min cykling igen men har lite svårt att träna med min sambos son efter

12