Quote from Guest on 24 January 2007, 22:05Hej!
Det här är min nionde dag utan snus! Det går faktiskt rätt bra. Några fler som slutat snusa eller som håller på att sluta?
Här komemr en liten sammanfattning över bra och dåliga grejer som jag märkt än så länge:
Bra saker:
Betydligt piggare, orka
Hej!
Det här är min nionde dag utan snus! Det går faktiskt rätt bra. Några fler som slutat snusa eller som håller på att sluta?
Här komemr en liten sammanfattning över bra och dåliga grejer som jag märkt än så länge:
Bra saker:
Betydligt piggare, orka
Quote from Matts Asplund on 24 January 2007, 22:15starkt jobbat! själv la jag av 15 juni -06 & de är fortfarande kämpigt vissa dagar :S....men en vana som man haft i 23år blir man ju inte av med på nått dygn! men långa löprundor & lådvis med tuggummi gör undervärk...både på humöret & nikotinsuget, kämpa
starkt jobbat! själv la jag av 15 juni -06 & de är fortfarande kämpigt vissa dagar :S....men en vana som man haft i 23år blir man ju inte av med på nått dygn! men långa löprundor & lådvis med tuggummi gör undervärk...både på humöret & nikotinsuget, kämpa
Quote from Tommy Persson on 25 January 2007, 08:52ja, ett av mina bästa tips är helt klart att inte ha snus tillgängligt någonstans. För ligger det någon dosa där och skräpar då är det lätt att det blir återfall!
Nu blir det frukt!
ja, ett av mina bästa tips är helt klart att inte ha snus tillgängligt någonstans. För ligger det någon dosa där och skräpar då är det lätt att det blir återfall!
Nu blir det frukt!
Quote from Tommy Persson on 8 September 2008, 08:43Fortfarande snusfri! Numera tänker jag knappt på det, inget sug alls. Kämpa på ni som försöker sluta. Det gäller bara att bestämma sig! 😉
Fortfarande snusfri! Numera tänker jag knappt på det, inget sug alls. Kämpa på ni som försöker sluta. Det gäller bara att bestämma sig! 😉