Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSmå osynliga tårtbitar
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar att sitta och beundra cirkeldiagrammet under ”Vanligaste träning xx dagarna” på sidan ”Min träning”. Men om man har tränat många olika träningsformer (som jag har gjort under just nu) så är det flera av de minsta tårtbitarna som inte syns. Det

Ett tag såg jag tårtan som min motivationsfaktor. Jag fick ju träna en hel del av allt innan de magiska 5% upnåddes 🙂

Så du får ta ett pass till av de båda helt enkelt 😉

Ja. Eftersom kateriseringen av träningsformer på funbeat, och möjligheterna till postprocessning av data ärligt talat suger. Finge jag bestämma så hade datahanteringen haft högsta prioritet - långt långt före införandet av twitterkopplingar och annat lull

Hm, okej.

Jag är ofta rätt nördig på ett fullständigt icke-funktionellt sätt, så det vore inte alls främmande för mig att välja träningsform med motiveringen att få till ett snyggt cirkeldiagram.

Felet är bara att jag hade fel... Du har tränat bodyattack 60 minuter under 60 dagars perioden.. så då är det ngt annat som ställer till det, kanske en begränsning i antalet typer som kan visas...

Det skulle ju vara synd om jag får dig att välja för diag

Nej, då Evely, inte gråta. Det är väl en självklarhet att man tränar för att få ett snyggt cirkeldiagram. 🙂 Ingen fara.

Precis, vissa sextiominuterspass försvinner men vissa syns.

Testa att högerklicka på diagrammet och välj Enable rotation. Ibland poppar de aktiviteter som inte syns upp när man vrider diagrammet lite.

Jo, man kan se alla tårtbitar om man gör så, men inte när man går tillbaka till normalläget, så att säga.