Quote from Guest on 4 November 2008, 10:08Några få tillägg kom till igår:
* Antal repetitioner summeras längst till höger i varje vecka i kalendern. Obs att det inte inkluderar reps från övningar som lagts till med styrkefunktionen.
* Tempo+sträcka räknas ut vid intervallerna när man tittar på s
Några få tillägg kom till igår:
* Antal repetitioner summeras längst till höger i varje vecka i kalendern. Obs att det inte inkluderar reps från övningar som lagts till med styrkefunktionen.
* Tempo+sträcka räknas ut vid intervallerna när man tittar på s
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 10:18Tack Olle! Bra jobbat. Du kan fika nu.
Tack Olle! Bra jobbat. Du kan fika nu.
Quote from Urban Nilsson on 4 November 2008, 10:19Va!? Var det allt!??
Jag är mycket besviken. 😉Du är toppen Olle!
Va!? Var det allt!??
Jag är mycket besviken. 😉
Du är toppen Olle!
Quote from Olof Robertson on 4 November 2008, 10:29Underbart! (L)
Underbart! (L)
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:04tack olle
tack olle
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:04Blev det också nån bugfix för "Du har 1 oläst diskussion"-buggen?
Blev det också nån bugfix för "Du har 1 oläst diskussion"-buggen?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:08Peter: Sist jag sa att den var fixad så var det fortfarande problem, så jag lovar knappt svara ja den här gången. Jag hoppas det får svaret bli. Har du fortfarande fel?
Peter: Sist jag sa att den var fixad så var det fortfarande problem, så jag lovar knappt svara ja den här gången. Jag hoppas det får svaret bli. Har du fortfarande fel?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:14jag hadde 0 redan igår kväll, efter två dagars problem.
jag hadde 0 redan igår kväll, efter två dagars problem.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:14Hej Olle,
Stiligt jobbat!
Om du får långtråkigt har jag ett förslag på förbättring av träningsregistreringen. Jag har två separata träningsmål, ett för löpning och ett för allt annat. "Allt annat-målet" funkar jättebra, eftersom det registrerar mina löppa
Hej Olle,
Stiligt jobbat!
Om du får långtråkigt har jag ett förslag på förbättring av träningsregistreringen. Jag har två separata träningsmål, ett för löpning och ett för allt annat. "Allt annat-målet" funkar jättebra, eftersom det registrerar mina löppa
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:32Nä jag har inte haft felaktigt antal olästa sen några dagar tillbaka, utan att meddela!
Men lita på att jag kommer att gnälla om det dyker upp igen, så är tyvärr människans MO 🙂
Nä jag har inte haft felaktigt antal olästa sen några dagar tillbaka, utan att meddela!
Men lita på att jag kommer att gnälla om det dyker upp igen, så är tyvärr människans MO 🙂