Quote from Guest on 22 March 2013, 10:11Hej,
I Skellefteå (även Umeå) har vi en tävlingsserie löpning under våren som heter "Broarna runt", asfalt 5 km, 7 tisdagar, start varje halvtimme mellan 16:30-18:00. Kan man lägga in det som ett lopp eller måste man lägga in det som 7 lopp? Kan man alte
Hej,
I Skellefteå (även Umeå) har vi en tävlingsserie löpning under våren som heter "Broarna runt", asfalt 5 km, 7 tisdagar, start varje halvtimme mellan 16:30-18:00. Kan man lägga in det som ett lopp eller måste man lägga in det som 7 lopp? Kan man alte
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 10:21Lägg in det 1 gång för varje unikt datum och skriv klockslagen i beskrivningen.
Lägg in det 1 gång för varje unikt datum och skriv klockslagen i beskrivningen.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 12:40Tack och OK, fast klockslag vet jag inte. Gemensam resultatlista för alla heat/tävlingsdag.
Tack och OK, fast klockslag vet jag inte. Gemensam resultatlista för alla heat/tävlingsdag.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 13:02När du registrerar din tävling kan du kryssa i "Lopp/tävling" utan att ange någon tävling (ev.måste du "Öppna fler fält..." ). Då står det "XXX har TÄVLAT Löpning" i flödet sedan, och det kommer bland dina Lopp.
När du registrerar din tävling kan du kryssa i "Lopp/tävling" utan att ange någon tävling (ev.måste du "Öppna fler fält..." ). Då står det "XXX har TÄVLAT Löpning" i flödet sedan, och det kommer bland dina Lopp.
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 16:30Perfekt det var så jag ville ha det.:)
Perfekt det var så jag ville ha det.:)