Quote from Guest on 9 March 2007, 16:53tänkte cykla premiärturen idag men undrar hur mycket man behöver oroa sig för småsten? för det ligger rätt så mycket efter vägarna..
blir ingen längre tur men ska bli kul ändå. har två slangar med mig ifall att...
tänkte cykla premiärturen idag men undrar hur mycket man behöver oroa sig för småsten? för det ligger rätt så mycket efter vägarna..
blir ingen längre tur men ska bli kul ändå. har två slangar med mig ifall att...
Quote from Lena O on 9 March 2007, 17:03har också varit ute idag ... en liten tur på knappt en timme.
Jag höll mig till en ganska sällan traffikerad slinga så jag kunde köra en bra bit från vägkanten.
Skönt att komma ut 🙂
har också varit ute idag ... en liten tur på knappt en timme.
Jag höll mig till en ganska sällan traffikerad slinga så jag kunde köra en bra bit från vägkanten.
Skönt att komma ut 🙂
Quote from j sollerman on 9 March 2007, 17:23va inte så mycket småsten som jag hade föreställt mig men på vissa ställen va det en hel del men det va bara att hålla sig lite mer i mitten av vägen (cyklade inte där det är så trafikerat).
rundan blev lite längre än va jag hade tänkt mig va ute drygt t
va inte så mycket småsten som jag hade föreställt mig men på vissa ställen va det en hel del men det va bara att hålla sig lite mer i mitten av vägen (cyklade inte där det är så trafikerat).
rundan blev lite längre än va jag hade tänkt mig va ute drygt t
Quote from Funbeat user on 10 March 2007, 09:47Om man har fräscha däck pumpade till rätt tryck finns det ingen anledning att oroa sig för småsten.
Jag är rätt säker på att alla mina punkor på senare år har berott på utslitna däck, däck med sprickor, dåligt pumpade däck eller metallbitar.
Sjukaste punk
Om man har fräscha däck pumpade till rätt tryck finns det ingen anledning att oroa sig för småsten.
Jag är rätt säker på att alla mina punkor på senare år har berott på utslitna däck, däck med sprickor, dåligt pumpade däck eller metallbitar.
Sjukaste punk
Quote from Funbeat user on 10 March 2007, 10:31Fick dubbelpunka i början av november när cykelbanorna var fulla med nylagt vasst grus. Det hade hällts ut i stor hast i Stockholmsområdet efter den extrema väderdagen 01 nov när det var glas på vägarna. Så det spelar nog också roll om gruset är nytt elle
Fick dubbelpunka i början av november när cykelbanorna var fulla med nylagt vasst grus. Det hade hällts ut i stor hast i Stockholmsområdet efter den extrema väderdagen 01 nov när det var glas på vägarna. Så det spelar nog också roll om gruset är nytt elle
Quote from Funbeat user on 10 March 2007, 10:40knäppaste punktering jag haft var när jag hittade ett örhänge i däcket ...
knäppaste punktering jag haft var när jag hittade ett örhänge i däcket ...
Quote from Funbeat user on 10 March 2007, 10:51En halvtimme efter att jag hade kört en tur och racern stod i hallen och vi satt och åt, så smällde bakdäcket... 🙂
En halvtimme efter att jag hade kört en tur och racern stod i hallen och vi satt och åt, så smällde bakdäcket... 🙂
Quote from j sollerman on 10 March 2007, 12:02min sjukaste är på väg till starten av vättern, resulterade i att jag missa min startgrupp. sen fick jag punka på andra däcket efter motorcykeln hade släppt oss.
min sjukaste är på väg till starten av vättern, resulterade i att jag missa min startgrupp. sen fick jag punka på andra däcket efter motorcykeln hade släppt oss.