Quote from Guest on 25 September 2011, 20:41Listan på smileys saknas när man ska skriva bloggar.
Listan på smileys saknas när man ska skriva bloggar.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 20:51Absolut inte.
Absolut inte.
Quote from Elias Engqvist on 26 September 2011, 03:31🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 06:20Jag som trodde att sidan hade fått ett lyft.
Jag som trodde att sidan hade fått ett lyft.
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 20:53Skriver man aldrig bloggar saknar man dem förstås inte nej, det fattar jag också (t+)
Skriver man aldrig bloggar saknar man dem förstås inte nej, det fattar jag också (t+)
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 23:16Smileys är bra. Allt som ökar uttrycksmöjligheterna är bra.
Smileys är bra. Allt som ökar uttrycksmöjligheterna är bra.
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 23:38De förpestar bara texten och borde stannat på Lunarstorm. Det ligger ändå i betraktarens ögon hur de vill tolka en text.
De förpestar bara texten och borde stannat på Lunarstorm. Det ligger ändå i betraktarens ögon hur de vill tolka en text.
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 23:42och det ligger i betraktarens ögon hur han vill se på smileys. För mig är de bara ytterligare ett verktyg.
Men en del är givetvis renläriga och slöjdar enbart med morakniv. Jag använder hellre en full verktygslåda. (H)
och det ligger i betraktarens ögon hur han vill se på smileys. För mig är de bara ytterligare ett verktyg.
Men en del är givetvis renläriga och slöjdar enbart med morakniv. Jag använder hellre en full verktygslåda. (H)
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 23:44Ja, då kan man ha sina LSD-gubbar efter texten.
Ja, då kan man ha sina LSD-gubbar efter texten.
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 09:58Hur uttalar ni smileysarna vid högläsning?
Hur uttalar ni smileysarna vid högläsning?