Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Den 30:e April kommer min löpning mellan Smygehuk och Treriksröset att börjas.

Första sträckan mellan Smygehuk och Tomelilla vill jag gärna har sällskap. Häng på hur långt ni vill, jag kommer att springa igenom Ystad så det går skapligt att hoppa av där

Hur många dagar har du planerat att det skall ta?

Jag har räknat med max två månader. 6mil i genomsnitt med utrymme för vila om det behövs.

Nu har jag ändrat datumet till den 30 April. Det betyder att löpningen kommer att sker på en lördag.
Jag hoppas att många kan vara med. Skulle vara roligt om det var ett STORT gäng!

Andrew, den 30/4 är vi ett stort gäng (minst 20 p) som springer från Skanör till Skivarp. Och den 1/5 från Skivarp till Brösarp. Vore roligt om delar av dessa sträckor passar in i din planering!

Det är inte helt omöjligt. Jag är sugen att besöka Österlen. Springa ni där eller är det utanför. Det ser ut att ligger nära gränsen

Jodå Brösarp hör till Österlen, så typ halva sträckan Skivarp-Brösarp kommer att vara på Österlen. Tyvärr inte längs kusten dock, där jag personligen tycker det är allra allra vackrast

Det låter jätteroligt. Det ser ut att kunna fungera.
Jag får göra om den första gemensamma löpningen eller kanske bara förkorta den till Ystad.

Fin blogg förresten...

Hur springer du senare då, vill du ha sällskap några andra sträckor längre upp med?

12