Quote from Guest on 24 October 2007, 09:45Sökfunktionen, den som du hittar högst uppe till höger på alla sidor, har nu fått sig en lite ansiktslyftning, men framförallt har den blivit snabbare. Du kan söka på personer, grupper, tävlingar och foruminlägg.
Sökfunktionen, den som du hittar högst uppe till höger på alla sidor, har nu fått sig en lite ansiktslyftning, men framförallt har den blivit snabbare. Du kan söka på personer, grupper, tävlingar och foruminlägg.
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 09:55Tack! (t+)
Tack! (t+)
Quote from Camilla Höög on 24 October 2007, 13:47Trevligt
Tyvärr så saknar jag fortfarande att slippa söka på fraser. Den bör söka på varje ord istället.
"brooks vapor" ger inte samma resultat som "vapor brooks" vilket jag tycker den bör göra förutom att första ordet bör prioriteras vid sorteringen.
Of
Trevligt
Tyvärr så saknar jag fortfarande att slippa söka på fraser. Den bör söka på varje ord istället.
"brooks vapor" ger inte samma resultat som "vapor brooks" vilket jag tycker den bör göra förutom att första ordet bör prioriteras vid sorteringen.
Of
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 15:56Du har helt rätt Anders, sökningen i forumen är fortfarande mycket mycket enkel. Där finns gott om förbättringsmöjligheter...
Du har helt rätt Anders, sökningen i forumen är fortfarande mycket mycket enkel. Där finns gott om förbättringsmöjligheter...
Quote from Fredrik Närenfors on 24 October 2007, 20:54Kanon Anders. Det var nyttig information.
Kanon Anders. Det var nyttig information.
Quote from ellen olsson on 24 October 2007, 21:10*tar mig för pannan*
Jag använder normalt sett detta "standardtrick" hur ofta som helst för att begränsa sökningar till en sajt eller (som oftast) en toppdomän. Av någon underlig anledning har jag dock aldrig använt det för att söka på Funbeat... (#)
Jag
*tar mig för pannan*
Jag använder normalt sett detta "standardtrick" hur ofta som helst för att begränsa sökningar till en sajt eller (som oftast) en toppdomän. Av någon underlig anledning har jag dock aldrig använt det för att söka på Funbeat... (#)
Jag