Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag tycker det hade varit toppen med att få se snitthastigheten per vecka på de träningspass som har avstånd inmatat.

Nu finns det summerat under kalendern för alla träningar som är synliga, men jag tycker det hade varit bra att också ha det som en lite

Du behöver inte räkna ut det själv om du ändrar vilka dagar som syns i kalendern! Det ersätter visserligen inte funktionen du efterfrågar men du kan iaf använda det så länge 😉

Just ja... Så kan man göra ja. 🙂 Tack Denize.

Men jag skulle ändå vilja önska en medelhastighet där totala tiden och totala distansen finns idag, längst ut till höger.

För min del skulle det nog sporra att redan i översikten se att medelhastigheten hö

Problemet är bara, Oskar: att en sådan grej hade blitt märklig för väldigt många. Jag "transportcycklar" nästan varje dag och så tränar jag löpning. Både vid cycklandet och springandet registrerar jag kilometer.

Jag förstår att du gärna vill ha det men

Evely, det är sant... Det blir ju inget bra... Så synd.

Mmm, det där en en grej jag har tänkt på. Jag har helt enkelt inte registrert mina km när jag cyklar för jag vill inte blanda ihop det med mina km för löpning (målen blir ju fel). Jag önskar mig att km för t.ex. cykling inte blandas ihop med km för löpnin

Men när man sätter upp sina mål kan man ju välja vilja idrotter som ska räknas? Sätt upp två olika mål, ett för löpning och ett för cykel?

Lady - Ja, det har du ju rätt i! Fast km-talet i högerkanten på kalendern räknar ihop allt om jag inte tar helt fel?

Ah, du menar så - ja den där räknar ihop allt om man inte ändrar vad som visas. Lite bökigt men om man bara visar löpningen för säsongen (eller veckan) så räknar den bara ut löpningens statistik.

Då måste du längst upp bestämma vilken aktivitet du vill kolla på i din kalender.

12