Quote from Guest on 23 January 2006, 21:26Jag har bestämt mig för att bli fast och fin till sommarn (har alltså rätt så mkt daller sen en rejäl viktminskning) Har alltid trott att det var hud som inte dragit ihop sig, men jag har nu insett att det blir inte bättre om jag inte ger gärnet nu!!
Und
Jag har bestämt mig för att bli fast och fin till sommarn (har alltså rätt så mkt daller sen en rejäl viktminskning) Har alltid trott att det var hud som inte dragit ihop sig, men jag har nu insett att det blir inte bättre om jag inte ger gärnet nu!!
Und
Quote from Mathias Karlsson on 23 January 2006, 21:36Jo det är väl dags att man börjar tänkta på sommaren...
Om man snabbt minskar mycket i vikt så försvinner väl en del av fastheten i huden, själv gick jag ned c:a 23 kg under 2004, men jag har själv inga jätteproblem med daller och lös hud...
För mig är
Jo det är väl dags att man börjar tänkta på sommaren...
Om man snabbt minskar mycket i vikt så försvinner väl en del av fastheten i huden, själv gick jag ned c:a 23 kg under 2004, men jag har själv inga jätteproblem med daller och lös hud...
För mig är
Quote from Jan Lundquist on 23 January 2006, 22:03Jag har tränat intensivt i 1,5 år men inte gått ner värst mycket i vikt. Har ung. samma storlek på kläder nu som innan men kläderna sitter mycket bättre nu. Dvs jag har blivit mycket fastare. Det som märks mest är ben och rumpa. Men även armarna har fått
Jag har tränat intensivt i 1,5 år men inte gått ner värst mycket i vikt. Har ung. samma storlek på kläder nu som innan men kläderna sitter mycket bättre nu. Dvs jag har blivit mycket fastare. Det som märks mest är ben och rumpa. Men även armarna har fått
Quote from Anders Ljungberg on 23 January 2006, 22:18Ja, det blev en hel del gott även här under julen..men det är borta nu. Synd att man faller i gamla vanor när man är så duktig emellanåt..
Nej jag tycker inte heller att det gör något att det dallrar. Jag vill bara att det ska bli lite fastare så att kläd
Ja, det blev en hel del gott även här under julen..men det är borta nu. Synd att man faller i gamla vanor när man är så duktig emellanåt..
Nej jag tycker inte heller att det gör något att det dallrar. Jag vill bara att det ska bli lite fastare så att kläd
Quote from Magnus Ahlstrand on 23 January 2006, 22:33Jag brukar inte haka på sådana här grejer, oftast pg.a. att det är för kort tid för att jag ska hinna med mina mål om de ska vara realistiska. Men den här gången stämmer det, har gått ned många kilo sedan i somras och är på G! Mitt mål är att förlora rest
Jag brukar inte haka på sådana här grejer, oftast pg.a. att det är för kort tid för att jag ska hinna med mina mål om de ska vara realistiska. Men den här gången stämmer det, har gått ned många kilo sedan i somras och är på G! Mitt mål är att förlora rest
Quote from Mathias Karlsson on 23 January 2006, 22:47Nippertippan
Jag har inte haft så svårt att hålla vikten. Har dock några kilo kvar till min målvikt... Vikten har legat ganska stabilt i ett och ett halvt år, den rör sig upp lite ibland och ner lite ibland... (Håller koll så det inte skenar iväg... )Ät
Nippertippan
Jag har inte haft så svårt att hålla vikten. Har dock några kilo kvar till min målvikt... Vikten har legat ganska stabilt i ett och ett halvt år, den rör sig upp lite ibland och ner lite ibland... (Håller koll så det inte skenar iväg... )
Ät
Quote from Anders Ljungberg on 24 January 2006, 09:17Jag har oxå hållt min vikt i 1,5 år. Men har hela tiden kämkpat med att gå ner de sista kilona. Det verkar helt omöjligt. Men jag tappar lätt motivationen ca 2 ggr i veckan och då kan kalorierna skena iväg, men jag rör på mig så mkt så jag går inte upp, m
Jag har oxå hållt min vikt i 1,5 år. Men har hela tiden kämkpat med att gå ner de sista kilona. Det verkar helt omöjligt. Men jag tappar lätt motivationen ca 2 ggr i veckan och då kan kalorierna skena iväg, men jag rör på mig så mkt så jag går inte upp, m
Quote from Funbeat user on 8 December 2006, 11:54Hej hur går det för alla?
Kämpar redan för fullt inför beach 2007 eller inväntar ni nyårslöftena? 😛
Hej hur går det för alla?
Kämpar redan för fullt inför beach 2007 eller inväntar ni nyårslöftena? 😛
Quote from Olof C on 8 December 2006, 12:00Kämpar på förfullt... Nedåt går det men sååå långsamt 🙁
Kämpar på förfullt... Nedåt går det men sååå långsamt 🙁
Quote from Funbeat user on 8 December 2006, 12:10Jag har precis startat, varför vänta till nyår liksom 😉
Jag tittar dock inte så mycket på vågen, utan vill liksom "bara" bli snyggare naken (H) haha!
Är mentalt inställd, men lever inte riktigt som jag lär... (#)
Jag har precis startat, varför vänta till nyår liksom 😉
Jag tittar dock inte så mycket på vågen, utan vill liksom "bara" bli snyggare naken (H) haha!
Är mentalt inställd, men lever inte riktigt som jag lär... (#)