Quote from Guest on 1 January 2009, 16:33Ett Marathon olikt alla andra. Här startar den som springer långsammast först och den som springer snabbast sist. På så sätt kommer alla i mål samtidigt. Man springer i grupp och socialfaktorn är mycket hög. Ingen tävlingsiver här inte.
Marathon gruppe 1
Ett Marathon olikt alla andra. Här startar den som springer långsammast först och den som springer snabbast sist. På så sätt kommer alla i mål samtidigt. Man springer i grupp och socialfaktorn är mycket hög. Ingen tävlingsiver här inte.
Marathon gruppe 1
Quote from Linnea Olsson on 1 January 2009, 16:43Vad kan man bäst avsluta året 2008 med om inte ett Marathon och då var Social Marathon i Köpenhamn en fantastisk upplevelse. Marathonlöparna startade i tre grupper beroende på vilken tid man vill komma i mål på, 4,30 - 4,0 eller 3,45. Först startade de so
Vad kan man bäst avsluta året 2008 med om inte ett Marathon och då var Social Marathon i Köpenhamn en fantastisk upplevelse. Marathonlöparna startade i tre grupper beroende på vilken tid man vill komma i mål på, 4,30 - 4,0 eller 3,45. Först startade de so
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 17:34Kul ide
Kul ide
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 18:28Champagne,vin,öl å kakor....hela näringspyramiden.......??!!
Måste kolla upp loppet inför 2009.
Man kan ju skippa halvpensionen typ efter det utbudet....!?
Tack för ett jättefint reportage.
//Kjell.
Champagne,vin,öl å kakor....hela näringspyramiden.......??!!
Måste kolla upp loppet inför 2009.
Man kan ju skippa halvpensionen typ efter det utbudet....!?
Tack för ett jättefint reportage.
//Kjell.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 21:10åh. åh. åh.
tur jag inte såg det här innan jul;)
åh. åh. åh.
tur jag inte såg det här innan jul;)
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 23:54Men oj vad roligt detta låter!
Thats it, jag åker från Stockholm och firar nyår i Malmö 2009.
Detta måste vara det ultimata loppet för min löparadept som älskar att fika och jobbar i Köpenhamn.
Kan inte finna ett bättre sätt att avsluta ett fantastiskt l
Men oj vad roligt detta låter!
Thats it, jag åker från Stockholm och firar nyår i Malmö 2009.
Detta måste vara det ultimata loppet för min löparadept som älskar att fika och jobbar i Köpenhamn.
Kan inte finna ett bättre sätt att avsluta ett fantastiskt l
Quote from Funbeat user on 18 July 2009, 00:20(t+) Gillar iden och upplägget.
Beslutsångest, kommer ju inte ha en snöbolls chans (på ett vaäldigt varmt ställe) att hinna med både sylvesterloppet och detta. Har ju iof många månader kvar att vela på...
(t+) Gillar iden och upplägget.
Beslutsångest, kommer ju inte ha en snöbolls chans (på ett vaäldigt varmt ställe) att hinna med både sylvesterloppet och detta. Har ju iof många månader kvar att vela på...
Quote from Funbeat user on 18 July 2009, 11:15Åh, vilken härlig inställning! Hade jag varit på "marathon-nivå" skulle jag inte tvekat att ställa upp!
Åh, vilken härlig inställning! Hade jag varit på "marathon-nivå" skulle jag inte tvekat att ställa upp!
Quote from Linnea Olsson on 21 July 2009, 19:44> Kan ju ställa frågan till andra här: frossa, trötthet och illamående. Är det normalt efter ... utmattning / långlopp... ?
Fredrik. Om du känner dig så efter ett långlopp (vad nu ett långlopp är för dig) så kan jag nog säga att du har tagit i alldeles f
> Kan ju ställa frågan till andra här: frossa, trötthet och illamående. Är det normalt efter ... utmattning / långlopp... ?
Fredrik. Om du känner dig så efter ett långlopp (vad nu ett långlopp är för dig) så kan jag nog säga att du har tagit i alldeles f
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:26Håller fullständigt med Susanne A-! 🙂
Håller fullständigt med Susanne A-! 🙂