Quote from Guest on 31 December 2010, 16:49Ett Marathon olikt alla andra. Här startar den som springer långsammast först och den som springer snabbast sist. På så sätt kommer alla i mål samtidigt. Man springer i grupp och socialfaktorn är mycket hög. Ingen tävlingsiver här inte.
Marathon gruppe 1
Ett Marathon olikt alla andra. Här startar den som springer långsammast först och den som springer snabbast sist. På så sätt kommer alla i mål samtidigt. Man springer i grupp och socialfaktorn är mycket hög. Ingen tävlingsiver här inte.
Marathon gruppe 1
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 16:59Det är ett riktigt trevligt upplägg. Vi hade ett jobbrace som hade samma upplägg, enbart på 5,5 km dock. (t+)
Det är ett riktigt trevligt upplägg. Vi hade ett jobbrace som hade samma upplägg, enbart på 5,5 km dock. (t+)
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 17:50Tänk om man bodde söder om Vättern...?!
Tänk om man bodde söder om Vättern...?!
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 19:33Detta är ett maraton som jag vill springa nån gång i mitt liv - tyvärr inte i år ...
Detta är ett maraton som jag vill springa nån gång i mitt liv - tyvärr inte i år ...
Quote from Linnea Olsson on 1 January 2011, 17:41Yvonne. Du kanske kan springa det i år i stället. Det är 364 dagar kvar till loppet.
Yvonne. Du kanske kan springa det i år i stället. Det är 364 dagar kvar till loppet.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 20:04Okej då hinner jag ju fundera på saken 😀
Okej då hinner jag ju fundera på saken 😀
Quote from Linnea Olsson on 14 October 2011, 03:02Motionsklubben Amager arrangerer ikke længere Socialmaraton. Løbet er fra 2010 overgået til Amager Orienteringsklub, Kastrup Rotary Klub og Kvik Tri Team. Læs mere og tilmeld dig løbet på http://www.socialmarathon.dk
Motionsklubben Amager arrangerer ikke længere Socialmaraton. Løbet er fra 2010 overgået til Amager Orienteringsklub, Kastrup Rotary Klub og Kvik Tri Team. Læs mere og tilmeld dig løbet på http://www.socialmarathon.dk
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 12:10Jahopp då var jag anmäld!
Känns som en trevlig första mara 🙂
Jahopp då var jag anmäld!
Känns som en trevlig första mara 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 21:38Hej!
Lite frågor.
Behövs det egen vätska med eller finns det vätskestationer? Är det svårt att hitta till simhallen? Om man kommer med tåg, hoppar man då av på Kastrup?/Åsa
Hej!
Lite frågor.
Behövs det egen vätska med eller finns det vätskestationer? Är det svårt att hitta till simhallen? Om man kommer med tåg, hoppar man då av på Kastrup?
/Åsa
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 22:47Hvor
Kastrup Svømmehal, Røllikevej, 2770 Kastrup
GPS: 55.63308, 12.62933Depoter
På de 21,095 km er der 4 depoter med vand, saft, varme drikke frugt og ”overraskelser”
Saxat från hemsidan. Jag har också lite dålig koll på vart simhallen ligg
Hvor
Kastrup Svømmehal, Røllikevej, 2770 Kastrup
GPS: 55.63308, 12.62933
Depoter
På de 21,095 km er der 4 depoter med vand, saft, varme drikke frugt og ”overraskelser”
Saxat från hemsidan. Jag har också lite dålig koll på vart simhallen ligg