Quote from Guest on 14 June 2012, 22:05Junior, senior, elitmotion, elit.
Junior, senior, elitmotion, elit.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 22:15Spännande att man slår ihop elit med HS och tvingar oss att köra ett extra ärevarv uppför Gesunda :-/
Kan bli mitt livs hårdaste midsommarafton.
Spännande att man slår ihop elit med HS och tvingar oss att köra ett extra ärevarv uppför Gesunda :-/
Kan bli mitt livs hårdaste midsommarafton.
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 13:22Jag håller med och har även kontaktat arrangören med synpunkten. Viss skillnad på 13 och 16mil samt att köra med Elit där de sista 3milen dessutom innehåller Gesundabacken.
Tufft för en veteran (motionär) som mig själv. Tyckte loppet var tufft nog som de
Jag håller med och har även kontaktat arrangören med synpunkten. Viss skillnad på 13 och 16mil samt att köra med Elit där de sista 3milen dessutom innehåller Gesundabacken.
Tufft för en veteran (motionär) som mig själv. Tyckte loppet var tufft nog som de
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 14:20Det är bra att pröva sina vingar.
Det är bra att pröva sina vingar.
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:27Absolut David.. det blir en trevlig träningsrunda iaf 🙂 Lär inte bli någon topplacering iaf.
Absolut David.. det blir en trevlig träningsrunda iaf 🙂 Lär inte bli någon topplacering iaf.
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 18:38De gamla välprövade vingarna hade nog mått bra av den ursprungliga rundan också. Men visst... bara att bita ihop. Midsommar i Dalarna ju. Vacker natur. Snygg kranskulla. Grov öring i Siljan. Härlig utsikt från bergen. Trötta ben blir det hur som.
De gamla välprövade vingarna hade nog mått bra av den ursprungliga rundan också. Men visst... bara att bita ihop. Midsommar i Dalarna ju. Vacker natur. Snygg kranskulla. Grov öring i Siljan. Härlig utsikt från bergen. Trötta ben blir det hur som.
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 18:54Magnus,det blir ju medvind ,utförskörning,solen i ryggen,vad kan gå fel.(H)
Magnus,det blir ju medvind ,utförskörning,solen i ryggen,vad kan gå fel.(H)
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 21:22Utförsåkningarna, medvinden, solskenet, kranskullans glada leende. Så kommer jag nog att minnas midsommar 2012.
Utförsåkningarna, medvinden, solskenet, kranskullans glada leende. Så kommer jag nog att minnas midsommar 2012.