Quote from Guest on 26 February 2010, 22:34Ja, som ni förstår av frågan är jag heelt grön på det här med cykelsport. Men eftersom jag alltid tyckt att cykling är det roligaste man kan göra med kläderna på, så har jag nu köpt mig min första racercykel och har alltså planer att tillbringa många, mån
Ja, som ni förstår av frågan är jag heelt grön på det här med cykelsport. Men eftersom jag alltid tyckt att cykling är det roligaste man kan göra med kläderna på, så har jag nu köpt mig min första racercykel och har alltså planer att tillbringa många, mån
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 22:44FÖR!
Och se till att de har en fungerande motionscykling.
FÖR!
Och se till att de har en fungerande motionscykling.
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 22:45Fredrikshof har nybörjargrupper, som är till just för de som är nya. Det är inte bara ett lugnare tempo, du får lära dig köra i klunga. Och det är nyttigt att lära sig.
Det är inget fel med att harva runt själv, men jag har iaf en tendens att inte trycka
Fredrikshof har nybörjargrupper, som är till just för de som är nya. Det är inte bara ett lugnare tempo, du får lära dig köra i klunga. Och det är nyttigt att lära sig.
Det är inget fel med att harva runt själv, men jag har iaf en tendens att inte trycka
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 22:47Alltid rätt att gå med i klubb. Finns andra aktiviteter och social samvaro utöver cykling som gör att det är värt att gå (cykla) med... 🙂
Alltid rätt att gå med i klubb. Finns andra aktiviteter och social samvaro utöver cykling som gör att det är värt att gå (cykla) med... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 22:50Ja, Bruse, det är ju just Fredrikshof jag funderat på. Har ju hört en hel del gott om dem från Lena 🙂
Lutar definitivt åt att jag går och blir medlem redan i vår mao.
Ja, Bruse, det är ju just Fredrikshof jag funderat på. Har ju hört en hel del gott om dem från Lena 🙂
Lutar definitivt åt att jag går och blir medlem redan i vår mao.
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 22:54Tycker jag du gör rätt i.
Tycker jag du gör rätt i.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 23:10Klart du ska gå med i Hofvet, eller åtminstone träna tillsammans med oss! Som Bruse skrev finns det inget medlemskrav för att vara med på gruppcyklingarna, men man får som sagt 10 % i flera cykelbutiker och en försäkring som gäller när man cyklar, även ti
Klart du ska gå med i Hofvet, eller åtminstone träna tillsammans med oss! Som Bruse skrev finns det inget medlemskrav för att vara med på gruppcyklingarna, men man får som sagt 10 % i flera cykelbutiker och en försäkring som gäller när man cyklar, även ti
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 23:12Jag har också planer på att hänga på där i vår. Hoppas på att få en plats på Vättern efter Vasaloppet nästa helg, så det blir lite mer systematisk cykling det här året.
Jag har också planer på att hänga på där i vår. Hoppas på att få en plats på Vättern efter Vasaloppet nästa helg, så det blir lite mer systematisk cykling det här året.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 23:14Det verkar som om VR håller på ett antal (rätt många tror jag) startbevis för dem som kör klassikern och som har avverkat Vasaloppet/Engelbrektsloppet.
Det verkar som om VR håller på ett antal (rätt många tror jag) startbevis för dem som kör klassikern och som har avverkat Vasaloppet/Engelbrektsloppet.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 23:15Ja, jag hoppas på det. Missade att anmäla mig i tid, platserna tog ju slut otroligt tidigt det här året.
Ja, jag hoppas på det. Missade att anmäla mig i tid, platserna tog ju slut otroligt tidigt det här året.