Quote from Guest on 31 March 2009, 17:03vad sjutton är egentligen en trafiksäker cykel? har bara hittat regler om broms lyse och ringklocka i nåt som heter VVFS 2008:163 så undrar nu var man hittar regler allmänna eller specifika om övriga egenskaper hos en cykel?
hoppsan hickade till och resu
vad sjutton är egentligen en trafiksäker cykel? har bara hittat regler om broms lyse och ringklocka i nåt som heter VVFS 2008:163 så undrar nu var man hittar regler allmänna eller specifika om övriga egenskaper hos en cykel?
hoppsan hickade till och resu
Quote from Camilla Höög on 31 March 2009, 17:13Du kan inte radera.
Du kan inte radera.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 17:19ok då skapar jag ett nytt ämne i stället
ok då skapar jag ett nytt ämne i stället
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 17:21våren har kommit till Lund kommunen har varit ute och sopat bort vassa-vinter-punkagruset 🙂
våren har kommit till Lund kommunen har varit ute och sopat bort vassa-vinter-punkagruset 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:04Jasså? Har dom sopat? Vardå? Det vore underbart att få köra grusfritt igen.
Jasså? Har dom sopat? Vardå? Det vore underbart att få köra grusfritt igen.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:12Polhemskolans gård?
Polhemskolans gård?
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:17ut mot Mobilia handlade två cykelkorgar mat punkafritt idag
ut mot Mobilia handlade två cykelkorgar mat punkafritt idag
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:19Var det slanggurkor?
Var det slanggurkor?
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:54Det sopades i Södra Sandby idag också. Rent och fint i gatan är det nu. ÄNTLIGEN!
Jag funderade faktiskt på om jag skulle bjuda personalen som sopar på cykelfika...vardagshjältar skall belönas!
Det sopades i Södra Sandby idag också. Rent och fint i gatan är det nu. ÄNTLIGEN!
Jag funderade faktiskt på om jag skulle bjuda personalen som sopar på cykelfika...vardagshjältar skall belönas!
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:34Äähh dom har ju hur mkt flis som helst, de kan bjuda
Äähh dom har ju hur mkt flis som helst, de kan bjuda