Quote from Guest on 13 May 2015, 10:43Varför sorteras inte passen efter den ordning de är gjorda utan i den ordning de är importerade/inlagda? La först in en tävling jag gjorde. Därefter lade jag in "upptramp" och "nedtramp". I översiktsbilden och i rapporterna är de sorterade efter ordninge
Varför sorteras inte passen efter den ordning de är gjorda utan i den ordning de är importerade/inlagda? La först in en tävling jag gjorde. Därefter lade jag in "upptramp" och "nedtramp". I översiktsbilden och i rapporterna är de sorterade efter ordninge
Quote from Funbeat user on 13 May 2015, 10:53De brukar sorteras rätt om man har klockslag på dem...
De brukar sorteras rätt om man har klockslag på dem...
Quote from Funbeat user on 13 May 2015, 13:37de visa alltid efter hur du lägga in de oavsett klockslag
de visa alltid efter hur du lägga in de oavsett klockslag
Quote from Funbeat user on 7 July 2015, 08:19Ping!
Ping!
Quote from Funbeat user on 5 October 2015, 22:45Pingar igen. Ganska dåligt att ingen svarat på ca 5 månader. Tur man inte betalar för FB, speciellt som det inte ens sorterar passen efter när man utförde dem... (t-)
Pingar igen. Ganska dåligt att ingen svarat på ca 5 månader. Tur man inte betalar för FB, speciellt som det inte ens sorterar passen efter när man utförde dem... (t-)
Quote from Funbeat user on 6 October 2015, 08:29Vad menar du med att ingen har svarat? Ryan svarade dig 3 timmar efter att du lade in din fråga.
Och även om jag inte har med Funbeat att göra, och kan med 100% säkerhet säga att det är korrekt, så är också min erfarenhet att Ryan har rätt - passen visa
Vad menar du med att ingen har svarat? Ryan svarade dig 3 timmar efter att du lade in din fråga.
Och även om jag inte har med Funbeat att göra, och kan med 100% säkerhet säga att det är korrekt, så är också min erfarenhet att Ryan har rätt - passen visa
Quote from Funbeat user on 6 October 2015, 08:34Hej Björn.
Vi har ganska många diskussioner här på FB. Svårt för oss att se när något behöver besvaras av oss alltid. Använd gärna support@funbeat.se om du behöver hjälp.Sorteringen är en klurig sak, tycker vi. Genom åren har vi vacklat lite fram och ti
Hej Björn.
Vi har ganska många diskussioner här på FB. Svårt för oss att se när något behöver besvaras av oss alltid. Använd gärna support@funbeat.se om du behöver hjälp.
Sorteringen är en klurig sak, tycker vi. Genom åren har vi vacklat lite fram och ti