Quote from Guest on 7 September 2010, 21:47Har en garmin 310XT. När jag läser in rundorna skulle jag vilja att de kommer i tidsordning med den tidigaste först. Går det o fixa?
Har en garmin 310XT. När jag läser in rundorna skulle jag vilja att de kommer i tidsordning med den tidigaste först. Går det o fixa?
Quote from Camilla Höög on 7 September 2010, 21:57Vad jag kan se på mina inlästa rundor så hamnar de i kronologisk ordning.
De rundor i din kalender som jag kollade på var också ordnade efter tidpunkt.Var är de i oordning? Är det när du godkänner dem?
Vad jag kan se på mina inlästa rundor så hamnar de i kronologisk ordning.
De rundor i din kalender som jag kollade på var också ordnade efter tidpunkt.
Var är de i oordning? Är det när du godkänner dem?
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 08:53Gissar att det är i mellansteget uner importeringen som de kommer i oordning - när man "behandlar inlästa pass"
Gissar att det är i mellansteget uner importeringen som de kommer i oordning - när man "behandlar inlästa pass"
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:19Som vanligt otydlig i mina frågor...
Jopp, de kommer i tidsordning men jag skulle vilja ha dagens första runda längst ner i listan liksom. Nu kommer den första rundan överst. Om jag reggar allt manuellt så kommer den jag först reggar längst ner och nästa
Som vanligt otydlig i mina frågor...
Jopp, de kommer i tidsordning men jag skulle vilja ha dagens första runda längst ner i listan liksom. Nu kommer den första rundan överst. Om jag reggar allt manuellt så kommer den jag först reggar längst ner och nästa
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2010, 18:41Du skrev faktiskt "den tidigaste först".
Du menade alltså den senaste först?
Menar du i kalendern per dag eller var nånstans? Vilket fönster?
Du skrev faktiskt "den tidigaste först".
Du menade alltså den senaste först?
Menar du i kalendern per dag eller var nånstans? Vilket fönster?
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:59Japp, och jag bad om ursäkt... Jag menar också visningen av rundor på min startsida. Om man tittar på rundorna i visa lista under min träning verkar det rätt.
Dagens uppladdning av tre rundor blev helt random ser det ut som på startsidan. Det jag skulle
Japp, och jag bad om ursäkt... Jag menar också visningen av rundor på min startsida. Om man tittar på rundorna i visa lista under min träning verkar det rätt.
Dagens uppladdning av tre rundor blev helt random ser det ut som på startsidan. Det jag skulle
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 11:27Det kanske baserar sig på i vilken ordning man redigerar dem alltså efter både importering och inläsning? Kan ju vara kul att pröva olika sätt för att se.
Det kanske baserar sig på i vilken ordning man redigerar dem alltså efter både importering och inläsning? Kan ju vara kul att pröva olika sätt för att se.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 20:15Kan man välja vilket pass man redigera först? Hur då?
Kan man välja vilket pass man redigera först? Hur då?
Quote from Camilla Höög on 9 September 2010, 21:42Gå till kalendern. Klicka på det passet du vill redigera först.
Gå till kalendern. Klicka på det passet du vill redigera först.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 10:59Japp, men arbetsflödet när man lägger in pass från en Garmin Forerunner har en förbättringspotential.
I listan över pass att importera ligger de i ordning, men när man skall behandla dem så kommer de i oordning, och den ordningen hamnar sedan på facebook
Japp, men arbetsflödet när man lägger in pass från en Garmin Forerunner har en förbättringspotential.
I listan över pass att importera ligger de i ordning, men när man skall behandla dem så kommer de i oordning, och den ordningen hamnar sedan på facebook