Quote from Guest on 30 May 2010, 11:53Är det något som fattar efter vilken variabel tävlingsberättelserna sorteras?
Har man varit med i en tävling så är det ju kul att läsa andras tävlingsberättelser, men nu verkar de sorteras på nåt konstigt sätt vilket gör det svårt att få tag på de berätt
Är det något som fattar efter vilken variabel tävlingsberättelserna sorteras?
Har man varit med i en tävling så är det ju kul att läsa andras tävlingsberättelser, men nu verkar de sorteras på nåt konstigt sätt vilket gör det svårt att få tag på de berätt
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 12:03Jag kan i alla fall konstatera att det inte sorteras efter användarnamn, resultattiden eller efter inskrivningstiden av tävlingsberättelsen. det verkar inte heller vara registreringsdatum på sajten. Jag tror det är när du registrerar dig för tävlingen so
Jag kan i alla fall konstatera att det inte sorteras efter användarnamn, resultattiden eller efter inskrivningstiden av tävlingsberättelsen. det verkar inte heller vara registreringsdatum på sajten. Jag tror det är när du registrerar dig för tävlingen so
Quote from Jan Lundquist on 30 May 2010, 19:05Medlemmarna här har ju ett nummer efter registreringsdatum. Det kanske är sorteringsordningen?
Medlemmarna här har ju ett nummer efter registreringsdatum. Det kanske är sorteringsordningen?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:06Nej det är inte registreringsdatum. Kollade lite och hittade nyregistrerade både i början och slutet av tävlingsberättelserna.
Nej det är inte registreringsdatum. Kollade lite och hittade nyregistrerade både i början och slutet av tävlingsberättelserna.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 21:24Klickar man på tidsrubriken så får man nån form av tidsordning. Men den verkar ignorera sekunder.
Klickar man på tidsrubriken så får man nån form av tidsordning. Men den verkar ignorera sekunder.
Quote from Mikaela Lexén on 31 May 2010, 21:59Tidpunkten för registreringen kanske?
Tidpunkten för registreringen kanske?