Quote from Guest on 16 September 2008, 08:08Jag undrar lite över logiken när det sorteras här på Funbeat.
Mina träningspass som jag lägger in i förväg från Excel kommer inte i den ordning de läggs in. Inte heller förstår jag logiken över hur de som lägger in en tävling i en kalender sorteras. All
Jag undrar lite över logiken när det sorteras här på Funbeat.
Mina träningspass som jag lägger in i förväg från Excel kommer inte i den ordning de läggs in. Inte heller förstår jag logiken över hur de som lägger in en tävling i en kalender sorteras. All
Quote from Camilla Höög on 16 September 2008, 08:18Träningspassen läggs väl in i kronologisk ordning. I alla fall när jag lägger in dem manuellt. Import från Excel tycker jag ser ut att fungera likadant.
Träningspassen läggs väl in i kronologisk ordning. I alla fall när jag lägger in dem manuellt. Import från Excel tycker jag ser ut att fungera likadant.
Quote from Tobias Barkman on 18 September 2008, 20:34Jag har med funderat över det där, speciellt när man flyttar träningspass från en dag till en annan blir det alltid en överraskning.
Jag skulle verkligen uppskatta om man kunde få träningspassen sorterade kronologiskt, men i den ordning man faktiskt geno
Jag har med funderat över det där, speciellt när man flyttar träningspass från en dag till en annan blir det alltid en överraskning.
Jag skulle verkligen uppskatta om man kunde få träningspassen sorterade kronologiskt, men i den ordning man faktiskt geno