Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Soteleden Terräng Marathon är ett av de tuffare terrängloppen i Sverige 2014. Banan går i en härlig bohusläns miljö (start i Bovallstrand) med alla tänkbara inslag av underlag. 900 höjdmeter skall forceras på 44km.

Vi anordnar även 21km och 12km alternat

Plats torde vara Bohuslän och inte Västergötland. Funbeat kör med landskap och storstäder.

Givetvis är det Bohuslän, tack för att du uppmärksammade detta!.
Anmälan till tävlingarna öppnar fredag 24 kl 18:00. http://sltm.nu/anmalan.html

Jag lyckas inte hitta vad tävlingen kostar på hemsidan/inbjudan. Är det någon som vet? Jag är sugen på halvan i dagsläget.

Konstigt, jag har för mig att jag sett en siffra. Kanske det fallit bort när de uppdaterat. Det borde ju synas på samma ställe som det står att marathonsällskapet har 50 kr rabatt.

Vill minnas att jag sett 350 kr men jag kan ha fel.

Man får väl utgå från att den informationen finns på plats när anmälan öppnar om tre dagar.

Det var i ett mailutskick jag läste:

"SLTM44 - 44km härlig bohuslänsk terräng och över 900 höjdmeter. 350:-
SLTM21 - 21km som bjuder på det mesta. Skog, berg, myrar...... 350:-
SLTM12 - 12km på en fin terrängbana. 150:-"

Tack Anders S för din information. Jag hade bara skrivit in avgifterna i själva anmälningsformuläret och det syns ju inte ännu. Har uppdaterat startsidan med information om avgiften.

Tack för informationen. Det var 350 för halvan som jag nu också är anmäld till. (H:)

Anmäld, skall bli kul att återvända till platsen för min första trailupplevelse. 🙂 ( typ 6-7 år sen)

12