Quote from Guest on 30 March 2009, 16:21Välkommen till Sveriges tuffaste terrängmarathon. Banan går i två varv och följer mestadels den vackra Soteleden på tuffa skogs- och bergstigar i ett omväxlande skärgårdslandskap, som bara det bästa av Bohuslän kan visa upp. Här blandas lövskogar med gran
Välkommen till Sveriges tuffaste terrängmarathon. Banan går i två varv och följer mestadels den vackra Soteleden på tuffa skogs- och bergstigar i ett omväxlande skärgårdslandskap, som bara det bästa av Bohuslän kan visa upp. Här blandas lövskogar med gran
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 16:31Delvis ny sträckning, verkar det. Förra året kunde man välja på 15 km eller +42 km i envarvsslingor. Soteleden är vild, vacker och inte alltid helt löpvänlig i klassisk bemärkelse men likväl är jag övertygad om att det även i år kommer att vara en synnerl
Delvis ny sträckning, verkar det. Förra året kunde man välja på 15 km eller +42 km i envarvsslingor. Soteleden är vild, vacker och inte alltid helt löpvänlig i klassisk bemärkelse men likväl är jag övertygad om att det även i år kommer att vara en synnerl
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:11Åker upp över dan och springer halvan, passerar nog GBG lite efter åtta. Det finns plats i bilen om det är nån som vill åka med.
Åker upp över dan och springer halvan, passerar nog GBG lite efter åtta. Det finns plats i bilen om det är nån som vill åka med.
Quote from Therese Linner on 19 May 2009, 10:16Alltså... hur lockande känns inte detta lopp! Nästa år... så hoppar jag nog Stockholms asfalt och kör lite terräng istället. Jag gillar särskilt att man skall ha med sig första förband. Jag som tyckte att jag var lite galen som bar på plåster och dauerbin
Alltså... hur lockande känns inte detta lopp! Nästa år... så hoppar jag nog Stockholms asfalt och kör lite terräng istället. Jag gillar särskilt att man skall ha med sig första förband. Jag som tyckte att jag var lite galen som bar på plåster och dauerbin
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:27Jag jojjnar dig nästa år Annika!
Jag jojjnar dig nästa år Annika!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:41Samma här! De tre amazonmusketörerna på äventyr, blir finemang 🙂
Samma här! De tre amazonmusketörerna på äventyr, blir finemang 🙂