Quote from Guest on 11 April 2013, 08:39Hej
Har idag fått 3 likadana meddelanden i min personliga mailbox på Funbeat. Är en person som jag inte känner som verkar skum. Är detta ett vanligt problem, eller.... Har någon annan råkat ut för samma.
Verkar som avsikterna är annat än att bli tränings
Hej
Har idag fått 3 likadana meddelanden i min personliga mailbox på Funbeat. Är en person som jag inte känner som verkar skum. Är detta ett vanligt problem, eller.... Har någon annan råkat ut för samma.
Verkar som avsikterna är annat än att bli tränings
Quote from Camilla Höög on 11 April 2013, 08:49Rapportera till Funbeat så kontot tas bort.
Rapportera till Funbeat så kontot tas bort.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 09:02jag mailar alltid Olle - han brukar vara snabb att plocka bort det aktuella kontot
jag mailar alltid Olle - han brukar vara snabb att plocka bort det aktuella kontot
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 09:29Det brukar bli något/några sådana meddelande per år.
Det brukar bli något/några sådana meddelande per år.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 09:45Tack! Jag har mailat Olle. 😉
Tack! Jag har mailat Olle. 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 13:58"Personen" är nu borttagen inkl meddelandena.
"Personen" är nu borttagen inkl meddelandena.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 18:11Aj då, precis när Sarah och jag började få ihop det....
Aj då, precis när Sarah och jag började få ihop det....
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 10:12För sent Mikael, jag har redan skickat pengar till hennes flygbiljett. Kärlek vid första ögonkastet .... eller mailet i alla fall.
😉
För sent Mikael, jag har redan skickat pengar till hennes flygbiljett. Kärlek vid första ögonkastet .... eller mailet i alla fall.
😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 19:50Tack för tillöknigen på kontot Håkan!
😉
Tack för tillöknigen på kontot Håkan!
😉