Quote from Guest on 19 August 2009, 15:38Hej!
Tycker det är svinbra att man kan söka på andras träningsrundor, och har även hittat några som jag har börjat springa då och då.Men jag hittar ingen funktion för att spara en runda (som någon annan lagt in) på min sida, så jag enkelt kan hitta den
Hej!
Tycker det är svinbra att man kan söka på andras träningsrundor, och har även hittat några som jag har börjat springa då och då.
Men jag hittar ingen funktion för att spara en runda (som någon annan lagt in) på min sida, så jag enkelt kan hitta den
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2009, 15:48Du kan använda browserns bokmärke-funktion kanske?
Du kan använda browserns bokmärke-funktion kanske?
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 16:01Om du hittar en träningsrunda på fliken Träningsrundor (välj Lista rundornas startpunkter) och klickar på en startsymbol finns det en flik Redigera. Där finns en länk för att spara som egen runda.
Om du hittar en träningsrunda på fliken Träningsrundor (välj Lista rundornas startpunkter) och klickar på en startsymbol finns det en flik Redigera. Där finns en länk för att spara som egen runda.