Quote from Guest on 1 March 2011, 22:24Kan man märka en diskussion som intressant, precis som man märker den som ointressant?
Vore bra att ha sina favoritdiskussioner samlade.
Kan man märka en diskussion som intressant, precis som man märker den som ointressant?
Vore bra att ha sina favoritdiskussioner samlade.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 22:34Ja, du klickar på den lilla flaggan här:
----------------------------------------------------------------------------->
Ja, du klickar på den lilla flaggan här:
----------------------------------------------------------------------------->
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 22:36Jag brukar flagga dom som jag följer. Då ligger dom alltid i "diskussioner" och är lätta att hitta om man vill läsa i dom igen eller om man vill skriva nåt nytt i dom. Jag brukar flagga första inlägget för då är det lätt att hitta "flaggan" om jag av nån
Jag brukar flagga dom som jag följer. Då ligger dom alltid i "diskussioner" och är lätta att hitta om man vill läsa i dom igen eller om man vill skriva nåt nytt i dom. Jag brukar flagga första inlägget för då är det lätt att hitta "flaggan" om jag av nån
Quote from Camilla Höög on 2 March 2011, 08:31Om du flaggar en diskussion och sedan råkar markera den som ointressant så försvinner den från sidan "Mina olästa diskussioner". Jag skulle kalla det för en bugg, men det kan också vara en feature, dvs. man slipper flagga av en diskussion för att den ska
Om du flaggar en diskussion och sedan råkar markera den som ointressant så försvinner den från sidan "Mina olästa diskussioner". Jag skulle kalla det för en bugg, men det kan också vara en feature, dvs. man slipper flagga av en diskussion för att den ska
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 09:02Det vore fint om man kunde få en lista över sina flaggade inlägg någonstans med länkar direkt till dem.
Det vore fint om man kunde få en lista över sina flaggade inlägg någonstans med länkar direkt till dem.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 09:10+1 på Fredrik
+1 på Fredrik
Quote from Camilla Höög on 2 March 2011, 09:41Gärna en extra flik under Grupper som heter typ "Mina flaggade diskussioner".
Gärna en extra flik under Grupper som heter typ "Mina flaggade diskussioner".
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 10:03+1 på Anders...
+1 på Anders...
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 10:07Tack för hjälpen.
Tack för hjälpen.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 11:08+1 Fredrik
+1 Fredrik