Quote from Guest on 15 June 2012, 09:20När jag reggar träning via "Spela in pass" i min android-app försvinner kartan efter jag sparat.
Är det tänkt att det ska vara så eller är det någon inställning jag missat? Eller letar jag inte tillräcklligt noga?
Mvh /Ullis
När jag reggar träning via "Spela in pass" i min android-app försvinner kartan efter jag sparat.
Är det tänkt att det ska vara så eller är det någon inställning jag missat? Eller letar jag inte tillräcklligt noga?
Mvh /Ullis
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 09:30Ja, tyvärr är den inte bättre än så. Lite primitivt kan tyckas. Det vore kul att kunna se hur man förflyttat sig och att kunna följa en befintlig runda på ett nytt träningspass. Appen har stor förbättringspotential.
Ja, tyvärr är den inte bättre än så. Lite primitivt kan tyckas. Det vore kul att kunna se hur man förflyttat sig och att kunna följa en befintlig runda på ett nytt träningspass. Appen har stor förbättringspotential.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 13:23Kartan försvinner inte. Den sparas på sajten och delas med alla. Du kan dock inte se den från appen.
Kartan försvinner inte. Den sparas på sajten och delas med alla. Du kan dock inte se den från appen.