Quote from Guest on 23 July 2010, 20:18Det är flera gånger så denna sida som det inte fungerar när jag ska apara min träning. Jag kan lägga in träningen men sedan när jag ska trycka på spara kommer jag ingen vart och träningen blir inte sparar. kan ibland fylla i flera gången utan att jag komm
Det är flera gånger så denna sida som det inte fungerar när jag ska apara min träning. Jag kan lägga in träningen men sedan när jag ska trycka på spara kommer jag ingen vart och träningen blir inte sparar. kan ibland fylla i flera gången utan att jag komm
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 20:28glömmer du välja träningskategori?
Har för mig att felmeddelandet ligger väldigt "osynligt"
glömmer du välja träningskategori?
Har för mig att felmeddelandet ligger väldigt "osynligt"
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 20:55Jag har vid ett flertal tillfällen skrivit in något fel, typ tid som MM,SS istället för MM:SS och sedan suttit o svurit över att skitn inte går att spara 🙂
Så det kanske kan vara något liknande?
Jag har vid ett flertal tillfällen skrivit in något fel, typ tid som MM,SS istället för MM:SS och sedan suttit o svurit över att skitn inte går att spara 🙂
Så det kanske kan vara något liknande?
Quote from Magnus Gelang on 23 July 2010, 21:10Nej jag brukar aldrig ha något problem när jag klickar på spara-knappen.
Nej jag brukar aldrig ha något problem när jag klickar på spara-knappen.
Quote from Elias Engqvist on 25 July 2010, 12:04Det finns en del brister i felhanteringen. Om du skrivit fel tecken i vissa fält tex händer det du beskriver: Man får inte skriva in pulsvärden med decimaler tex. Och jag tror att om du anger minuter:sekunder med decimalpunkt eller komma istf kolon så hän
Det finns en del brister i felhanteringen. Om du skrivit fel tecken i vissa fält tex händer det du beskriver: Man får inte skriva in pulsvärden med decimaler tex. Och jag tror att om du anger minuter:sekunder med decimalpunkt eller komma istf kolon så hän
Quote from Camilla Höög on 27 July 2010, 14:10Det dyker upp ett meddelande vid det fält som är felaktigt. Tyvärr så visas det meddelandet i svart text vilket gör att det är klurigt att se exakt var det är.
Så kolla vid alla fält du fyllt i om det inte går att spara. Det bör stå ett meddelande någonst
Det dyker upp ett meddelande vid det fält som är felaktigt. Tyvärr så visas det meddelandet i svart text vilket gör att det är klurigt att se exakt var det är.
Så kolla vid alla fält du fyllt i om det inte går att spara. Det bör stå ett meddelande någonst
Quote from Elias Engqvist on 27 July 2010, 14:18Ja, det gör det ja. Jag tror inte det gjort det så länge?! Men det är svårt att uppfatta iaf!
Ja, det gör det ja. Jag tror inte det gjort det så länge?! Men det är svårt att uppfatta iaf!
Quote from Camilla Höög on 27 July 2010, 14:30Röd text hade varit lämpligt.
Röd text hade varit lämpligt.
Quote from Elias Engqvist on 27 July 2010, 14:57Och alltid på samma ställe - högst upp, så man inte behöver scrolla ner för att se ev. feltexter
Och alltid på samma ställe - högst upp, så man inte behöver scrolla ner för att se ev. feltexter