Quote from Guest on 2 June 2013, 19:31Är det någon mer som råkar ut för det här?
Jag springer. Efteråt sparar jag, begrundar tid och längd och allt sånt där. När jag har kommit hem går jag till funbeat.se och upptäcker att dagens träningspass inte finns med.
Det har hänt mig nu 4 gånger på
Är det någon mer som råkar ut för det här?
Jag springer. Efteråt sparar jag, begrundar tid och längd och allt sånt där. När jag har kommit hem går jag till funbeat.se och upptäcker att dagens träningspass inte finns med.
Det har hänt mig nu 4 gånger på
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 19:41Är de kvar på din app? Det händer ibland till mig att jag måste starta om mobilen då internet koppling har växlat emellan wifi och 3G, eller 3G och ingen täckning
Är de kvar på din app? Det händer ibland till mig att jag måste starta om mobilen då internet koppling har växlat emellan wifi och 3G, eller 3G och ingen täckning
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 21:10Tyvärr inte. Jag har stängt av och satt på funbeat.app, men det gjorde ingen skillnad. Jag har inte försökt omstarta telefonen. Kan jag försöka nästa gång.
Tyvärr inte. Jag har stängt av och satt på funbeat.app, men det gjorde ingen skillnad. Jag har inte försökt omstarta telefonen. Kan jag försöka nästa gång.
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 22:15Jag har också råkat ut för detta. Två pass kom inte in på funbeat. Jag provade starta om och då försvann passen från appen också. Fick lägga in dom manuellt men nu funkar det igen.
Jag har också råkat ut för detta. Två pass kom inte in på funbeat. Jag provade starta om och då försvann passen från appen också. Fick lägga in dom manuellt men nu funkar det igen.