Quote from Guest on 9 November 2010, 21:56Går det att sätta dit spd på racer skor? fins det någon adapter som kan fixa det?
Går det att sätta dit spd på racer skor? fins det någon adapter som kan fixa det?
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 22:06Ja det finns , men varför?
Landvägspedal är så mycket bättre
Ja det finns , men varför?
Landvägspedal är så mycket bättre
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 23:10För några svettiga spinningpass kanske?
För några svettiga spinningpass kanske?
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 09:03http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/shimano-sm-sh85-adapterplatta-spd.html
Den är slut hos Cyclecomponents för tillfället men där har du iaf namnet på den så du kan leta efter den på andra ställen.
http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/shimano-sm-sh85-adapterplatta-spd.html
Den är slut hos Cyclecomponents för tillfället men där har du iaf namnet på den så du kan leta efter den på andra ställen.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 09:40Det er ikke sikkert du trenger noget adapter, avhengig av skomerke.
Ta skoene med til butikken og prøv om klitsen passer over hullene.
Det er ikke sikkert du trenger noget adapter, avhengig av skomerke.
Ta skoene med til butikken og prøv om klitsen passer over hullene.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 11:21precis, för spinning passen är det jag tänker på. Tack för alla svaren
precis, för spinning passen är det jag tänker på. Tack för alla svaren
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 15:49Tror jag har ett par adapterplattor jag kan skiljas i från mot rimlig kompensation
Tror jag har ett par adapterplattor jag kan skiljas i från mot rimlig kompensation
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 21:56Jag kör spinning med racersko och den adapter som tidigare länkats till i tråden. Det fungerar bra men man får ta på skorna vid cykeln och slita av dem direkt efteråt då man ska stretcha. Inte att tänka på att vandra omkring med alltså.
Jag kör spinning med racersko och den adapter som tidigare länkats till i tråden. Det fungerar bra men man får ta på skorna vid cykeln och slita av dem direkt efteråt då man ska stretcha. Inte att tänka på att vandra omkring med alltså.