Quote from Guest on 19 January 2013, 13:08Ska cykla cykelvasan och undrar om den här cykeln är bra? De i affären sa det men jag är ju inte så van med dessa gräjer. Jag vill ha en allround cykel o den såg fräsig ut :)17998:- vill de ha för den och är den värd det då menar jag med komponeterna som
Ska cykla cykelvasan och undrar om den här cykeln är bra? De i affären sa det men jag är ju inte så van med dessa gräjer. Jag vill ha en allround cykel o den såg fräsig ut :)17998:- vill de ha för den och är den värd det då menar jag med komponeterna som
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 13:18Vad är det för komponenter på den då?
Vad är det för komponenter på den då?
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 22:5629" Specialized Camber FSR
RAM
M4 Hydroformad AluminiumFRAMGAFFEL
RockShox Recon Gold TK 29 110mmBAKDÄMPARE
RockShox Ario RLVÄXELSYSTEM
Fram: Shimano SLX M660E
Bak: Shimano Deore XT ShadowDÄCK
Fram: Specialized Purgatory Control 29x2.2
29" Specialized Camber FSR
RAM
M4 Hydroformad Aluminium
FRAMGAFFEL
RockShox Recon Gold TK 29 110mm
BAKDÄMPARE
RockShox Ario RL
VÄXELSYSTEM
Fram: Shimano SLX M660E
Bak: Shimano Deore XT Shadow
DÄCK
Fram: Specialized Purgatory Control 29x2.2
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 10:17Cykeln du tittar på är en allround-cykel som du absolut kan ha och åka Cykelvasan på. Komponenterna som sitter på är bra kvalitetsgrejer men utan att ha det där lilla extra.
Specialized gör bra cyklar men de är också duktiga att ta betalt för det. Sponta
Cykeln du tittar på är en allround-cykel som du absolut kan ha och åka Cykelvasan på. Komponenterna som sitter på är bra kvalitetsgrejer men utan att ha det där lilla extra.
Specialized gör bra cyklar men de är också duktiga att ta betalt för det. Sponta
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 19:17Tack så mycket för hjälpen!! 🙂
Tack så mycket för hjälpen!! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 12:09Som sagt, bra komponenter. Men du betalar också extra för att det står Specialized på ramen och att du köper i butik. Det går att hitta betydligt mer prisvärt på nätet om man inte absolut vill klämma o känna innan köp.
Som sagt, bra komponenter. Men du betalar också extra för att det står Specialized på ramen och att du köper i butik. Det går att hitta betydligt mer prisvärt på nätet om man inte absolut vill klämma o känna innan köp.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 16:05Det blev en Specialized Epic Expert Carbon och den kändes bra också, har provkörten 10mil på två dar och den är himmelsk 🙂
Det blev en Specialized Epic Expert Carbon och den kändes bra också, har provkörten 10mil på två dar och den är himmelsk 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 17:45Är den dekalen dyr?
Är den dekalen dyr?
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 16:48Jo det är den, men jag ville ha en morot för att börja cykla igen och då måste jag ha prislappen i huvvet för att inte ha någon bortförklaring:)
Grymt nöjd med BRAIN funktionen...eftersom jag inte har någon 🙂
Jo det är den, men jag ville ha en morot för att börja cykla igen och då måste jag ha prislappen i huvvet för att inte ha någon bortförklaring:)
Grymt nöjd med BRAIN funktionen...eftersom jag inte har någon 🙂