Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSpinning - Tips på BRA instruktör …
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,
frågeställningen har säkert funnits tidigare på FunBeat, men jag kan inte hitta något om just detta.

Jag är relativt nyinflyttad i Stockholm och bara älskar spinning!!!
Ni som har tränat här ett tag, det vore kul att få lite tips från er (jag vet at

Pia & Andreas på Hötorget. Måndag och onsdagkvällar.

MVH
--Fredrik

Tack Fredrik!
Det var inte många minuter det tog innan man fick svar på det här forumet!!!

Det verkar som du har koll på det här, är det några man BÖR undvika (jag vet att det är personligt) men så man väljer "rätt" från början?

Jag vill inte avråda ifrån någon, smaken är ju olika som sagt. Prova lite olika, det tar ju inte så lång tid. 🙂

MVH
--Fredrik

Hej Fredrik!
Okej, jag köper det.

Jag kan dela med mig med en instruktör också (nu har jag inte provat så många än...) Det är Fredrik på SATS Stureplan. Han har tyvärr bara två klasser i veckan där, måndagar och fredagar 17.30, problemet är bara att det

Bland de gym jag tränat på i Sthlm så har SATS fridhemsplan haft de tränare och tränande som varit mest pepp och kört på hårdast. Det är kul när de andra i gruppen är lika hetsiga som tränaren.

Hej Calle!
Då ska jag testa där!
Fast jag har hört att de har en jätteliten cykelsal där mot tex Stureplan, Regeringsgatan och Hötorget?
/P

Nataschja på Sats Stadion, fredagmornar och söndagar (Tour de France som nästa termin blir en vanlig blå klass). Alltid glad och alltid peppande.

Hej Joppan!
Tack för tipset!
/P

Petra- Det stämmer, och alltid fullsatt och hetsigt. Det behöver inte vara svängrum för att kunna spinna bra.

12