Quote from Guest on 28 September 2011, 20:35För några månader sedan såg jag ett youtube klipp där några hade ett spinningpass tror det var från italien eller spanien.
Allt var normalt förutom att dom hoppade och viftade med benen samtidigt som de cyklade, såg riktigt sjukt ut!
Någon som sett det hä
För några månader sedan såg jag ett youtube klipp där några hade ett spinningpass tror det var från italien eller spanien.
Allt var normalt förutom att dom hoppade och viftade med benen samtidigt som de cyklade, såg riktigt sjukt ut!
Någon som sett det hä
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 20:45http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=Rx9SIyFMfcY&gl=US
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2011, 21:43Vansinnigt fånigt.
Vansinnigt fånigt.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 23:13Tycker det ser förbannat skoj ut, om man väl lärt sig ^^
Tycker det ser förbannat skoj ut, om man väl lärt sig ^^
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:00Och det se sjukt jobbigt ut.
Lite balans och rörlighet får de också.
Och det se sjukt jobbigt ut.
Lite balans och rörlighet får de också.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:48Du är bara avundsjuk Bruse 😉
Du är bara avundsjuk Bruse 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 11:08tusen tack:-) detta var det bästa som kunde hända mig idag!
tusen tack:-) detta var det bästa som kunde hända mig idag!
Quote from Rasmus Olsson on 29 September 2011, 12:19Avundsjuk för att jag inte kan se fånig ut på video?
Avundsjuk för att jag inte kan se fånig ut på video?
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 12:25Jag måste bara sätta ett stort frågetecken efter TS kommentar "allt var normalt..."
Jag måste bara sätta ett stort frågetecken efter TS kommentar "allt var normalt..."
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 12:37Spinningledaren - "Låt oss träna på rundtramp idag, alla klipper ur ena foten..."
Spinningledaren - "Låt oss träna på rundtramp idag, alla klipper ur ena foten..."