Quote from Guest on 6 September 2008, 23:48heisann!
jeg har en gang hørt en veldig bra (svensk) "spinning-låt", men kan ikke komme på hva den heter eller hvordan jeg skal finne den igjen...
er det noen her som driver med spinning som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken det kan være?
da blir j
heisann!
jeg har en gang hørt en veldig bra (svensk) "spinning-låt", men kan ikke komme på hva den heter eller hvordan jeg skal finne den igjen...
er det noen her som driver med spinning som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken det kan være?
da blir j
Quote from Mats Andersson on 6 September 2008, 23:58Finns det nåt kännetecken i låten så att vi kan börja fundera?
Finns det nåt kännetecken i låten så att vi kan börja fundera?
Quote from Mats Andersson on 7 September 2008, 06:55......
En....smula svårt...
......
En....smula svårt...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 09:21i know 🙁
i know 🙁
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 09:39Christian då är det väldigt svårt att hjälpa dig ,det finns ju så många bra spinninglåtar,men du få tänka och se om du kommer på nåt mer
Christian då är det väldigt svårt att hjälpa dig ,det finns ju så många bra spinninglåtar,men du få tänka och se om du kommer på nåt mer
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 13:20Vet du vilken typ av musik låten var?? Trance, techno, metal, dansband (gud bevare), eurodisco, vanlig disco, pop, rock......
Man eller kvinna som sjunger? eller var den instrumental?
Kan du någon bit ur texten.......Min fösta gissning, utan att veta e
Vet du vilken typ av musik låten var?? Trance, techno, metal, dansband (gud bevare), eurodisco, vanlig disco, pop, rock......
Man eller kvinna som sjunger? eller var den instrumental?
Kan du någon bit ur texten.......
Min fösta gissning, utan att veta e
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 13:25ngt med BWO?.........skitsvårt.
ngt med BWO?.........skitsvårt.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 18:48Christian, jag känner en tjej ´från Norge. Vet du vem det är? 😉
Behövs nog liite mer info för att hitta den låten.
Christian, jag känner en tjej ´från Norge. Vet du vem det är? 😉
Behövs nog liite mer info för att hitta den låten.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:04Jag har jobbat som spinninginstruktör i åtta år, och kan meddela att det finns ett antal låtar som stämmer in på beskrivningen.
Jag har jobbat som spinninginstruktör i åtta år, och kan meddela att det finns ett antal låtar som stämmer in på beskrivningen.
Quote from Mats Andersson on 7 September 2008, 20:07Exakt... 😀
Exakt... 😀