Quote from Guest on 23 November 2010, 15:29Hej,
Söker en stabil och bra motionscykel för lite vinterunderhållning för mig och frugan (totalt 3-5h/vecka). Vi är sugna på en cykel av spinningmodell, d.v.s. själva sittställningen, men jag vill absolut ha frihjul för jag trivs inte alls med spinningc
Hej,
Söker en stabil och bra motionscykel för lite vinterunderhållning för mig och frugan (totalt 3-5h/vecka). Vi är sugna på en cykel av spinningmodell, d.v.s. själva sittställningen, men jag vill absolut ha frihjul för jag trivs inte alls med spinningc
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 15:39Jag har en S4042 (tror jag den heter) och den är hel OK. Stabil, tung och hållbar. Vi har kört väldigt mycket på den i ca 2,5 år och det finns ändå mycket kvar på den. Betänk att det sk frihjulet på dessa spinningcyklar inte är något riktigt frihjul, det
Jag har en S4042 (tror jag den heter) och den är hel OK. Stabil, tung och hållbar. Vi har kört väldigt mycket på den i ca 2,5 år och det finns ändå mycket kvar på den. Betänk att det sk frihjulet på dessa spinningcyklar inte är något riktigt frihjul, det