Quote from Guest on 20 August 2012, 16:45Jag undrar om det finns ställen där spinningcyklarna kan ge data till en garminklocka via ANT+, i Stockholmstrakten då...
Det vore ju lite kul att få kadens / fart / sträcka även på sitt spinningpass... 🙂
Jag undrar om det finns ställen där spinningcyklarna kan ge data till en garminklocka via ANT+, i Stockholmstrakten då...
Det vore ju lite kul att få kadens / fart / sträcka även på sitt spinningpass... 🙂
Quote from ellen olsson on 20 August 2012, 16:55Fart och sträcka? Spinningcyklarna står väl still?
Fart och sträcka? Spinningcyklarna står väl still?
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 18:35Man kan ju låtsas att hjulen snurrar nånstans. Spinningcyklar visar väl nån form av distans? Eller är det bara löpband som gör det?
Man kan ju låtsas att hjulen snurrar nånstans. Spinningcyklar visar väl nån form av distans? Eller är det bara löpband som gör det?
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 18:40ANT+-effektmätare vore väl mycket mer användbart?
ANT+-effektmätare vore väl mycket mer användbart?
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 19:01Spinning-cyklar som de som finns i spin-salarna visar i allmänhet ingenting. De som finns på gymen och nog oftast kan beskrivas som motionscyklar visar någon form av "fart" och "sträcka" som känns som mer eller mindre helt tagna ur luften.
Jag har inte s
Spinning-cyklar som de som finns i spin-salarna visar i allmänhet ingenting. De som finns på gymen och nog oftast kan beskrivas som motionscyklar visar någon form av "fart" och "sträcka" som känns som mer eller mindre helt tagna ur luften.
Jag har inte s
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 11:15Vi har fått nya Keisercyklar, de visar det mesta. Kompatibla med Polars pulsband och visar nästa samma puls som min klocka gör. Kan skilja något slag när jag kommer en bit uppåt i puls. Vet dock inte hur de reagerar om man sitter flera stycken med pulsban
Vi har fått nya Keisercyklar, de visar det mesta. Kompatibla med Polars pulsband och visar nästa samma puls som min klocka gör. Kan skilja något slag när jag kommer en bit uppåt i puls. Vet dock inte hur de reagerar om man sitter flera stycken med pulsban