Quote from Guest on 11 September 2011, 19:36Ja.. Skal til å kjøpe meg nye sko for spinning, og syns det hadde vært kjekt med noen tips fra andre med erfaring. Har aldri hatt rene spinninsko før. Har bare pleid å bruke mine MTB sko, men tenke jeg skulle kjøpe noe nytt nå.
Derfor lurer jeg på. Er Sp
Ja.. Skal til å kjøpe meg nye sko for spinning, og syns det hadde vært kjekt med noen tips fra andre med erfaring. Har aldri hatt rene spinninsko før. Har bare pleid å bruke mine MTB sko, men tenke jeg skulle kjøpe noe nytt nå.
Derfor lurer jeg på. Er Sp
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:46köp en sko med styv sula, eftersom du är van vid det (spinningskor är oftast lite mjukare) se till att den är välventilerad bara.
köp en sko med styv sula, eftersom du är van vid det (spinningskor är oftast lite mjukare) se till att den är välventilerad bara.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:57En MTB sko är nog det bästa (t+)
En MTB sko är nog det bästa (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 20:06Om man cyklar "på riktigt", MTB och/eller racer, tycker jag det är rent av dumt att köpa spinningskor. Bättre att köpa ett par riktiga skor då istället. Valet bör då lämpligtvis vara ett par MTB-skor för de kan man gå i till och från spinningcykeln; Racer
Om man cyklar "på riktigt", MTB och/eller racer, tycker jag det är rent av dumt att köpa spinningskor. Bättre att köpa ett par riktiga skor då istället. Valet bör då lämpligtvis vara ett par MTB-skor för de kan man gå i till och från spinningcykeln; Racer