Quote from Guest on 3 March 2012, 18:14Det sägs att intervallträning är effektiv, om man bara har en begränsad tid för träning.
Eftersom jag går på spinning under vintern, och passen är under 1 timma, så gäller det att utnyttja tiden om träningen ska gör nytta. I passen ingår ju att man tidvi
Det sägs att intervallträning är effektiv, om man bara har en begränsad tid för träning.
Eftersom jag går på spinning under vintern, och passen är under 1 timma, så gäller det att utnyttja tiden om träningen ska gör nytta. I passen ingår ju att man tidvi
Quote from Ragnhild Svens on 3 March 2012, 18:24Finns inte spin/puls och spin/intervall på ditt F&S?
Finns inte spin/puls och spin/intervall på ditt F&S?
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 21:04Nej. Spinning kombineras med styrketräning (core eller lätta vikter).
Nej. Spinning kombineras med styrketräning (core eller lätta vikter).
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 11:13Det låter väl vettigt?
På de puls-spinning pass jag går på SATS ingår oftast någon form av intervaller. Allt från enkla Tabata (med korta intervall) till mer komplicerade upplägg (typ danskintervaller). Hela passen har, så klart, en varierande profil med
Det låter väl vettigt?
På de puls-spinning pass jag går på SATS ingår oftast någon form av intervaller. Allt från enkla Tabata (med korta intervall) till mer komplicerade upplägg (typ danskintervaller). Hela passen har, så klart, en varierande profil med