Quote from Guest on 11 May 2010, 09:55Hej allt började med att jag mest för att driva med en av våra pansionärer på jobbet frågade om hans bolag kunde sponsra min cykling i år... Jag visste hur snål han va men det var mest med att driva med honom, (givetvis sa han nej), men då plötsligt säger
Hej allt började med att jag mest för att driva med en av våra pansionärer på jobbet frågade om hans bolag kunde sponsra min cykling i år... Jag visste hur snål han va men det var mest med att driva med honom, (givetvis sa han nej), men då plötsligt säger
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:05Härligt! (t+)
Härligt! (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 11 May 2010, 10:08Hahaha, härligt!
Hahaha, härligt!
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:27(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 22:26GÖTT!!!
GÖTT!!!
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:27Finns det några regler kring att ta emot sponsorpengar och att ha sponsorer? Finns det inte kan man ju knalla runt till några småföretagare den lilla stad man bor i ( typ uppsala) och försöka med det du gjorde, jag menar det är nästan gratis reklam för de
Finns det några regler kring att ta emot sponsorpengar och att ha sponsorer? Finns det inte kan man ju knalla runt till några småföretagare den lilla stad man bor i ( typ uppsala) och försöka med det du gjorde, jag menar det är nästan gratis reklam för de
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:31Bob, vad är det för cykling du ska göra?
Bob, vad är det för cykling du ska göra?
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 12:46jag är ensamvarg som hela tiden cyklar ensam typ 6 mil rundor, och för en gångs skull skulle jag ställa upp i ett motionslopp på 6 mil (alltså ingen tävlling) men här på företaget tyckte dem att dem kunde sponsra mig när jag drog upp detta, alltså inte me
jag är ensamvarg som hela tiden cyklar ensam typ 6 mil rundor, och för en gångs skull skulle jag ställa upp i ett motionslopp på 6 mil (alltså ingen tävlling) men här på företaget tyckte dem att dem kunde sponsra mig när jag drog upp detta, alltså inte me
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 12:51Vättern? Eller Halva åtminstone
Vättern? Eller Halva åtminstone
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 12:53www.vikingtour.no