Quote from Guest on 4 May 2010, 11:56Hej cykeltjejer!
Använder ni sport-BH eller vanlig när ni cykeltränar? Håller mig fortfarande till Stay-In-Place, men inser att utbudet rimligen borde ha ökat senaste åren. Något ni kan rekommendera?
//Maria
Hej cykeltjejer!
Använder ni sport-BH eller vanlig när ni cykeltränar? Håller mig fortfarande till Stay-In-Place, men inser att utbudet rimligen borde ha ökat senaste åren. Något ni kan rekommendera?
//Maria
Quote from Jonas Täng on 4 May 2010, 12:06oj oj oj vad vi har diskuterat detta tidigare! 🙂
Börja här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=189688
oj oj oj vad vi har diskuterat detta tidigare! 🙂
Börja här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=189688
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:08Det är ju dock rätt stora skillnader i behov av stöd från när man cyklar jämfört med när man springer. När jag cyklar gör jag med vanlig ibland, sportbh ibland. Det beror på vad som finns rent just den dagen 🙂
Det är ju dock rätt stora skillnader i behov av stöd från när man cyklar jämfört med när man springer. När jag cyklar gör jag med vanlig ibland, sportbh ibland. Det beror på vad som finns rent just den dagen 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:09Sara: Tackar tackar, ska läsa igenom o begrunna. Men det är ju lite skillnad på löpträning o cykling, att springa får ju behagen att guppa lite mer?
Sara: Tackar tackar, ska läsa igenom o begrunna. Men det är ju lite skillnad på löpträning o cykling, att springa får ju behagen att guppa lite mer?
Quote from Jonas Täng on 4 May 2010, 13:47Det beror lite på hur man cyklar... Visst behövs det inte lika mycket stöd för att cykla men själv tycker jag det är bättre att de sitter fast lite mer än nödvändigt än tvärtom. Använder Hogengard när jag cyklar.
Det beror lite på hur man cyklar... Visst behövs det inte lika mycket stöd för att cykla men själv tycker jag det är bättre att de sitter fast lite mer än nödvändigt än tvärtom. Använder Hogengard när jag cyklar.
Quote from Bengt Askerfelt on 6 May 2010, 11:12Alltid sport-bh men mest för materialet. De som sitter mest åt spar jag till löpning. Brukar köpa Newbody Sport-bh för 150 kr när någon säljer på jobbet; billiga och bra (Newbody säljs av skolklasser/föreningar)
Alltid sport-bh men mest för materialet. De som sitter mest åt spar jag till löpning. Brukar köpa Newbody Sport-bh för 150 kr när någon säljer på jobbet; billiga och bra (Newbody säljs av skolklasser/föreningar)
Quote from Ebba Johansson on 6 May 2010, 17:11Jag kör med better bodies sportbehå, funkar fint, även champions sportbehåar är bra, jag har inte stor byst och behöver heller inte så mycket stöd, framförallt itne när jag cyklar, bara dom andas bra och är sköna och pulsbandet får plats under resåren är
Jag kör med better bodies sportbehå, funkar fint, även champions sportbehåar är bra, jag har inte stor byst och behöver heller inte så mycket stöd, framförallt itne när jag cyklar, bara dom andas bra och är sköna och pulsbandet får plats under resåren är
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 13:52Kolla in Aclima:s hemsida (aclima.se) där finns Sport BH i ull för mer värme när man cyklar...
Kolla in Aclima:s hemsida (aclima.se) där finns Sport BH i ull för mer värme när man cyklar...