Quote from Guest on 30 October 2010, 18:56Går det att lägga till sportlägen i Forerunner 310XT som tex skidåkning? Fick klockan igår och det finns bara löpning och cykling som sportläge i den nu.... Om det går så skulle jag vara tacksam för lite hjälp...
// Micke
Går det att lägga till sportlägen i Forerunner 310XT som tex skidåkning? Fick klockan igår och det finns bara löpning och cykling som sportläge i den nu.... Om det går så skulle jag vara tacksam för lite hjälp...
// Micke
Quote from Elias Engqvist on 30 October 2010, 19:06Det finns en "Övrigt" som i första hand är till för simning (triathlon)
Sen finns det inga fler!
Det finns en "Övrigt" som i första hand är till för simning (triathlon)
Sen finns det inga fler!
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 20:28Okej, lite konstigt att man inte kan lägga in tex skidåkning, paddling mm men det är väl bara att acceptera och göra om passet i tex funbeat till den aktivitet som är utförd...
Tack // Micke
Okej, lite konstigt att man inte kan lägga in tex skidåkning, paddling mm men det är väl bara att acceptera och göra om passet i tex funbeat till den aktivitet som är utförd...
Tack // Micke
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 06:21Hmm.. kan man inte det? För skidåkning så väljer man tex löpning och kallar den för skidåkning i klockan. Sedan väljer man vilka menyer man vill ha med när man åker skidor. Eller? Ännu bättre om man utgår från "övrigt" för då får man ju en skidåkare-symbo
Hmm.. kan man inte det? För skidåkning så väljer man tex löpning och kallar den för skidåkning i klockan. Sedan väljer man vilka menyer man vill ha med när man åker skidor. Eller? Ännu bättre om man utgår från "övrigt" för då får man ju en skidåkare-symbo
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 11:37Men hur kan jag ändra i klockan så det kallas för skidåkning då?
Men hur kan jag ändra i klockan så det kallas för skidåkning då?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:47Kolla sida 39 i http://www.garmin.se/files/garmin/manuals/Forerunner310XT_SVAnvandarhandbok.pdf.
Tydligen så gick det bara för cykel. Men kanske ok att en av cyklarna heter "Skidåkning" och så väljer du vilka fält du vill.
Kolla sida 39 i http://www.garmin.se/files/garmin/manuals/Forerunner310XT_SVAnvandarhandbok.pdf.
Tydligen så gick det bara för cykel. Men kanske ok att en av cyklarna heter "Skidåkning" och så väljer du vilka fält du vill.