Quote from Guest on 11 June 2009, 09:16Har precis köpt en magnet med motiv av en cyklist för att sätta på bilen:)
Måste tipsa om siten... www.bilmagneter.se
Har precis köpt en magnet med motiv av en cyklist för att sätta på bilen:)
Måste tipsa om siten... http://www.bilmagneter.se
Quote from j sollerman on 11 June 2009, 09:26Ne men reklam, va trevligt...
Ne men reklam, va trevligt...
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:31Wow! Medlem i 2 dagar innan reklamen kom. Värsta tålamodet ju.
Wow! Medlem i 2 dagar innan reklamen kom. Värsta tålamodet ju.
Quote from j sollerman on 11 June 2009, 09:34Ja ibland så lyckas dom.
Ja ibland så lyckas dom.
Quote from Lena O on 11 June 2009, 09:35Vad kul ... har letat just efter en sådan
Vad kul ... har letat just efter en sådan
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:38Repar man lacken så håller motivet längre och man riskerar inte att någon snor den.
Repar man lacken så håller motivet längre och man riskerar inte att någon snor den.
Quote from Camilla Höög on 11 June 2009, 09:42Om de åtminstone blev aktiva medlemmar som reggade träning så skulle jag inte se lika snett på det, men nu är det oftast att de bara kommer hit för att göra reklam.
Om de åtminstone blev aktiva medlemmar som reggade träning så skulle jag inte se lika snett på det, men nu är det oftast att de bara kommer hit för att göra reklam.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:57Får jag göra reklam då menar ni? 69000 medlemmar köper cyklar av mig och jag kan gå i pension i Monaco..
Får jag göra reklam då menar ni? 69000 medlemmar köper cyklar av mig och jag kan gå i pension i Monaco..
Quote from ellen olsson on 11 June 2009, 10:11Shill!
Shill!
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 14:55hade ju varit kul i och för sig med en bil att magneta fast på cykeln
hade ju varit kul i och för sig med en bil att magneta fast på cykeln