Quote from Guest on 9 October 2010, 12:02en liten spricka har dykt upp på min klocka... den är inte djup men den känns när man drar nageln försiktigt över den.. vad tror ni? vattentät? kommer jag att kunna springa i regn snö eller måste jag skicka tillbaka den?
en liten spricka har dykt upp på min klocka... den är inte djup men den känns när man drar nageln försiktigt över den.. vad tror ni? vattentät? kommer jag att kunna springa i regn snö eller måste jag skicka tillbaka den?
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 12:12Vilken modell är det? Simmar du med den? Har du garanti kvar?
Vilken modell är det? Simmar du med den? Har du garanti kvar?
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 16:16310.. min plan var att simma med den. och ett års garanti "om produkten ej skadats av handhavande fel"...
310.. min plan var att simma med den. och ett års garanti "om produkten ej skadats av handhavande fel"...
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 22:23Risk är att dom inte tar det på garanti och då är det ca 1300kr för en utbytesmodell
Risk är att dom inte tar det på garanti och då är det ca 1300kr för en utbytesmodell
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 22:59härligt...
härligt...
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 09:39Utbytesmodell? Går det att få en ny klocka till ett billigare pris om man skickar in en som gått sönder?
Utbytesmodell? Går det att få en ny klocka till ett billigare pris om man skickar in en som gått sönder?
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 12:36Om du inte får den fixad eller bytt på garanti så lägg den i en hink med vatten över natten så får du en uppfattning om det är värt att lägga pengarna på en utbytesklocka.
Om du inte får den fixad eller bytt på garanti så lägg den i en hink med vatten över natten så får du en uppfattning om det är värt att lägga pengarna på en utbytesklocka.
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 12:42Lite silikon kanske räcker för att täta? Om du inte kan få en ny på garantin då så klart.
Lite silikon kanske räcker för att täta? Om du inte kan få en ny på garantin då så klart.