Quote from Guest on 7 December 2011, 09:10Jag tappade min 310xt i golvet och glaset sprack. Är de någon idé att kontakta garmin ochcfå den lagad? Klockan funkar men är nog inte speciellt vattentät..
Jag tappade min 310xt i golvet och glaset sprack. Är de någon idé att kontakta garmin ochcfå den lagad? Klockan funkar men är nog inte speciellt vattentät..
Quote from Rasmus Olsson on 7 December 2011, 09:20Det kostar väl inget att ringa och fråga om kostnadsförslag?
Det kostar väl inget att ringa och fråga om kostnadsförslag?
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 12:18Vad jag förstått så är Garmin ganska förlåtande. Ange att du inte vet hur den gått sönder och risken är stor att du får en ny. (... och inte får köpa en 910XT 🙂 )
Vad jag förstått så är Garmin ganska förlåtande. Ange att du inte vet hur den gått sönder och risken är stor att du får en ny. (... och inte får köpa en 910XT 🙂 )
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 15:51Jag spräckte mitt glas för några månader sedan & åkte till Garmin med den.
Eftersom det inte går att byta glaset så får du köpa en ny till reducerat pris om du vill, kommer inte ihåg exakt vad jag betalade men tror det var ca 1500:-
Jag spräckte mitt glas för några månader sedan & åkte till Garmin med den.
Eftersom det inte går att byta glaset så får du köpa en ny till reducerat pris om du vill, kommer inte ihåg exakt vad jag betalade men tror det var ca 1500:-
Quote from j sollerman on 7 December 2011, 16:55Kanske kan få köpa 910 till reducerat pris 😉
Har hört av mig till dom får se vad jag får för svart.
Kanske kan få köpa 910 till reducerat pris 😉
Har hört av mig till dom får se vad jag får för svart.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 20:50klart att priset blir reducerat om du köper den svart
klart att priset blir reducerat om du köper den svart
Quote from j sollerman on 8 December 2011, 07:38😉
😉
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 18:12Måla den svart och säg att det är en 910.
Måla den svart och säg att det är en 910.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 06:46De byter inte glaset utan du får köpa en ny till reducerat pris. På deras hemsida står det hur man skall göra dvs. skicka in den för att de skall analysera felet, tala om vad det kostar ock skicka en ny klocka till dig.
De byter inte glaset utan du får köpa en ny till reducerat pris. På deras hemsida står det hur man skall göra dvs. skicka in den för att de skall analysera felet, tala om vad det kostar ock skicka en ny klocka till dig.